有你係我身邊﹏我會好開心﹏我會好好珍惜你
tonylai
暱稱: ╭*love愛love*╮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-13
考試既一.
星期四~
星期二
今日星期6
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 103
今日人氣: 10
累積人氣: 6249
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天

.....

就嚟考試啦~唔知今次會考成點呢~

要努力d呀~唔可以衰架今次

升f.4唔知會有咩唔同呢~

但我希望大家既友誼唔會唔同咗啦

刊登時間︰2006-05-31 03:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 5 月 21 日  星期日   晴天

今日落雨呀...

成日都係咁落..

都唔知聽日會唔會仲落...

仲落既話就慘啦>,<

唉..一個人係唔係好易變既呢??我好想知係唔係呀...

訓覺訓唔夠~整到個人都冇咩心情~俾氣又差咗..

但我又唔鐘意唔夠訓wo~因為到咗夜晚可以即刻訓著~

唔會諗d冇胃野..但訓醒之後就.....

唉~現在又落緊雨啦~仲愈落愈大im...

我要聽日紅雨呀呀>o<呀呀呀~唔想返學呀!好想留係屋企呀!!

唔知點解我覺得我自己好似變得有小小妖.....

可能係錯覺啦..但我諗起都覺得想死...

被嚟一年f.3搞到我不知所謂~都唔知自己係嚟年f.3做咗d咩~

仲要整到自己覺得自己有d妖tim

好頂呀>o<呀呀呀呀呀呀

唔得!我要做返我自己(姐係真正既boy!)

刊登時間︰2006-05-21 08:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]