| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 3 月 17 日 星期五  | |
|
打波~ |
唉~我都唔知我自己係唔係真係嬲佢(男)
因為我見到佢都冇咩心情特別差~
但都唔當佢係fd架啦~
我只係對占占冇咩野姐~真正的一個fd~
聽日就師妹生日啦~唔知有幾多人去呢~
希望唔想見到個個人唔去啦~
如果唔係....要對成日wo~點頂呀!
唔好去!唔好去!唔好去!唔好去!唔好去!唔好去!
我放學去咗打波~幾好玩呀!同雞精班fd vs籃球~
抄佢地3球!哈哈!唔錯~唔知點解我同d唔係咁熟既人vs籃球勁好多架wo^^
|
|
刊登時間︰2006-03-17 06:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 3 月 16 日 星期四  | |
|
咩意思! |
第一次!今次真係第一次~
之前冇試過被人咁玩法!
現在當我係咩呀~我唔係咁被你地咁玩架~
做fd唔係好似你咁做架~好嬲你地兩個同好憎你地兩~
可能你心裡係想為我好~
但我唔覺有咩好囉~握人唔會係一件為人好既事嚟架~
我理得你講既係唔係善意既大話呀~
大話就係大話~冇分別架~或者係你自己親口同我就冇野姐~
但我現在係係人地口中聽到呀!
咁就分明係你握我啦!仲要係握咗我6日咁多~
整到我成個傻仔咁~就一直信你講個d野~
其他人講既我都半信半疑~
就算我見到你地成日好似係埋一齊我都信你地係冇野~
再加上師姐同我講既比喻~就令我週你地係冇野~
但可惜事實唔係咁樣~今日被我知道咗真相!
可能大家睇到嚟篇野會覺得我係因為啊唐同佢一齊先咁嬲~
但我想講唔係囉~原因係佢同我講大話講咗咁耐~
要我做傻仔做咗咁耐~仲要係我當佢係fd先信佢講個d野~
由現在開始我同啊唐冇fd做!
其實都唔係咁大選失姐~我同唔唐都唔係做咗好耐fd~
雖然係同一間小學但唔熟~係中學都係中2先熟咗小小~
但講真~我由頭到未都唔係好了解佢~
所以冇fd做都對佢同我都唔係好大傷害姐~
我現在就當冇識過唐偉x嚟個人!!
~友誼!原來友誼都係咁兒戲的~
~都會同你講一個咁既大話~ |
|
刊登時間︰2006-03-16 05:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 91 | »
|