| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 3 月 14 日 星期二  | |
|
已經沒有關係了~做什麼事也不關我事?  |
過咗5日了~已經分咗手5日了~
本應嚟d事戴來的問題都係好簡單~
但唔知點解會出現咗咁多問題~
點解決好呢~我d問題就解決咗啦~
但得返個個問題~可以點做?
其實係真係假都唔重要了~
因為已經沒有關係了~做什麼事也不關我事~
雖然嚟句話我未完全接受~但我覺得幾對~
總之希望快d結束曬所有唔開心既事~
~戀愛還不是我們現在做得好的事~
~只有友誼才是我們現在可以做好的事~
~更何況戀愛可以比友誼長久些嗎?~
|
|
刊登時間︰2006-03-14 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 3 月 13 日 星期一  | |
|
唉~又出現咗個問題~ |
我今日諗住同占占講返句sorry~
但係唔知點解唔夠搵佢講=,=
之後就係lunch同啊娘講返我地星期6個d野啦~
同佢講完之~個心舒服咗好多(好可能同其他人講唔同掛)
我覺得啊娘好明白我~會體諒我既心情~
所以我就諗住學同佢講啦~
但點知啊唐同我講佢其實係同占占冇野~
(其實個時我聽到佢咁講~都冇d開心)
之後我就問佢點解同我講d咁既野~
佢話怕我唔會佢地兩個~整到我同啊唐會冇fd做之類個d~
咁我就同佢講:我都唔覺得你有野~
咁佢就話:咁你又唔据我,知唔知你咁講我唔知你諗d咩架~
咁我就話:我係見到你地咁樣係好唔据~但唔据同你地有冇野係唔同既wo~
之後我地就係咁講呀..............
講完就走啦~落到去就見到師姐師太啦~
咁米去個到坐咗一震啦~~係個時係有時間架~但又唔敢搵佢講呀~
現在我就係我個日記講次先啦!
~占占我係星期6個日整到你咁火~
~真係好對唔住~
~其實我會咁樣係因為我仲未放低你~
~唔知點面對你又唔敢望你~
~我怕見你見得多會放唔低你~
~因為我唔同你,唔同d咩你應該知~
~所以我只好避開你,小d見你就會快d放低你~
~但估唔到會整到你咁嬲=,=~
~但我係你日記睇到你話我"鬼咁唔開通"~
~都好嬲,我咁樣都叫唔開通既話就冇野好講!~
~我希望你下次唔好再咁講我~
~我既態度可能會有d問題啦~
~所以我真係真心同你講返句sorry,對唔住,對不起~
~同埋都希望你可以體諒吓我既心情~
~我上面講個d野真係真心既~ |
|
刊登時間︰2006-03-13 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 91 | »
|