| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 2 月 26 日 星期日  | |
|
唱歌~  |
今日係下午既時候就去咗打籃球~
我同啊曦去到石籬一村就見到謝威佢地係到打緊波啦~
我地玩咗一震啊唐就嚟咗~之後又一齊玩囉~
玩到5點幾就走啦~跟住就去咗買野飲~
之後又去咗買冬菇食~好味!
之後行返屋企既時候~啊曦佢玩玩吓個波~突然彈咗去我到=,=
個時我食緊野既~點接住個波呀~好彩佢都接得返個波~
我又拎得住d野~同埋閃得快~如果唔係d野就倒曬落地啦=,=
之後佢又一邊行一邊唱'流星花園'既主提曲=,=
但佢又只係識唱個句'oh my babrbabr my babrbabr'
(好似係咁~總之就係英文個部分啦)
我問佢做咩咁鐘意唱~佢話好聽囉~
我就話你唱得好難聽呀~但佢都係咁唱=,=
都幾搞野!
~I LOVE YOU~
|
|
刊登時間︰2006-02-26 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 2 月 25 日 星期六  | |
|
巨商~  |
今日係星期6~係屋企都冇咩做~
就上網down返個巨商玩~
之後仲問羅知傑拎咗4億巨錢~
最後買咗兩隻兵就冇曬啦~
就係咁樣玩咗成日巨商~
想聽吓w-inds d歌又唔得wo~
洗咗機冇辦法~諗住等子恩on msn既~點知佢又冇on到wo~
之後自己米上網搵囉~都冇咩網可以被你down歌既~
得個睇w-inds d資料等~
之後係msn個到師姐同我講sorry??(點解佢會咁講)
之後佢講返件事係點既~
我既心情都好返d!^^
~I LOVE YOU~ |
|
刊登時間︰2006-02-25 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 91 | »
|