| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 3 月 4 日 星期六  | |
|
飲茶~ |
wooooo~正呀!隻許俊45lv啦~
仲欠34lv呀~努力呀~我諗一個星期應該得架啦~
今日我家姐話請飲茶呀~
都唔錯呀~有免費午餐食(幾不勞而獲呀^^)
我同啊媽去到酒樓就見到我家姐同佢條仔一齊嚟咗~
我家姐條仔我見過兩次~but都唔係見得好清楚~
今次見到.......覺得佢有d似低b仔=,=
算啦~嚟樣都冇咩關係既~最重要係有免費午餐食~~
我地都叫咗好多野食呀~都幾好食~
但大家都冇咩出聱講野既=,=~之後我都食飽返屋企啦~
(開始感受到啦~係個種感覺啦~點解唔早d出現在呢~現在先到會唔會遲咗d呢)
(但唔緊要呀~只要係同你一齊既時候感受到既~咁就咩都補返曬啦~唔洗理係早定遲哦)
(嚟種感覺真好~可以令到個人好feel~今日真係個好日子呀!!)
(希望可以仲感受到嚟種感覺啦)
~I LOVE YOU~
|
|
刊登時間︰2006-03-04 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 3 月 3 日 星期五  | |
|
無主題~  |
今日上中文堂有歌仔聽^^
幾好聽呀~可惜要作文~
仲要開住部電視一邊做一邊聽=,=
咁做鬼到咩~聽咗先算啦~
真係估唔到~一睇聽歌仔~個d時間就過得好快~
唔聽既時候就慢到嘔wo=,=
嚟兩日都有玩硬幣魔術~都幾好玩~
但玩極都有d問題=,=雖然好玩but難玩得精~
之後放學就去嚟個管弦樂團啦~今次唔錯呀!有進步^^
呀!剛剛記得!原來劍志中文3張都唔夠我高分呀!
好開心^^佢13/25,我13.5/25~佢5/10,我7.5/10~佢8/10,我10/10~
我好叻仔呀!!!!
上完個管弦樂團之後就睇到有女子手球@@~
可惜睇既時候都差唔多完啦~唉~
都幾好睇~但睇落去=,=我地學校既女仔~個個都比人地細粒好多~
我地石天女子手球努力呀!綀大隻d呀!!
(人總會有唔開心既時候~但這樣不用怕)
(只要自己懂得諗~就覺得唔開心既事都冇咩大不子姐)
~I LOVE YOU~ |
|
刊登時間︰2006-03-03 06:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 91 | »
|