有你係我身邊﹏我會好開心﹏我會好好珍惜你
tonylai
暱稱: ╭*love愛love*╮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-13
考試既一.
星期四~
星期二
今日星期6
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 103
今日人氣: 13
累積人氣: 6252
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 2 月 6 日  星期一   晴天

第一日返學~ 不安

今日背住新書包返學好開心^^(有問題~)

之後返到學校見到個班粉腸=,=又係到講我同占占點樣點樣(佢地幾閎先講夠架!)

之後係早會既時候有掌xyz(唔識打d字)見到葉杰同兩個人企係到(3個都叉唔多高=,=)

之後返到課室到~換位囉~終於都可以同師姐.......^^

睇完個位之後就~(唔係呀~我要同如sir換位!)

換好曬位之後~啊星同x華漢係後面勁嘈~唉死得啦!

跟住啊文文又話xyz(唔講得)~唉!

之後睇返我地班d班相~正經個張都唔好睇既~但係唔正經個張就幾好wo

個個都影得好好~特別係.....(唔講都知啦~好可愛^^~)

之後就到放學啦~占占佢話有野做(可以唔洗陪~)咁就上咗去安陰打波囉~

打咗有幾耐~我同啊曦就走啦!跟住我地米念住去搵佢地班女仔啦~

搵咗好耐都唔見=,=之後米返屋企啦~返到屋企啊曦打電話嚟話~佢地原來去咗金花個到食野=,=

唉~最多我地行埋落去啦=,=  

~I LOVE YOU~

刊登時間︰2006-02-06 09:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 2 月 5 日  星期日   晴天

最後一日放假囉~ 驚訝

今日係星期日~明天就返學囉~

d功課都未做曬~是但啦~返學抄得幾多得幾多~

希望我明白可以坐係占占附近就好

係下午既時候~啊曦叫我出去打波~咁就拎住個波出咗去啦~

之後出到去就改變目的~去睇完鞋先去打波~

我地由石陰逛到石籬(現在覺得都逛我好遠下)

之後一件都冇買到~跟住我地就上咗石天小上面個籃球場打波啦~

打咗冇幾耐就去囉~我到去咗商場買野飲啦~

我地一邊飲一邊傾下情人節送咩好~

行行下見到謝安x~佢係到等人去玩打鼓機(佢話認唔到啊曦^^')

之後我地就行到占占樓吓坐係到傾~

我地傾傾吓~我就好似聽到有人大叫'老黎'~我就停咗一震~

之後就向樓上望吓~點知見到有個人好似啊唐

(吓啊唐!係唔係呀~咁都會被我見到佢!好驚訝!)

之後我就叫啊曦望上5樓~睇吓係唔係啊唐~

點知........真係佢~oh!onn~~~點解咁都得架!

之後佢就落咗嚟啦!再一齊傾返我地個題目'情人節送咩好'

之後我地傾完之後~啊唐就同我地去睇(朱)(古)(力)啦~~

but~都係得個幾款~好小呀!!跟住啊2唐又拖住我地去食野(豬排包同no面啦!)

個豬排包唔係咁好食~件豬排好細件呀~d no面就ok啦!but貴呀~自己出去買1蚊包=,=

跟住我地又去咗打波~打咗好耐呀~8點幾先返到屋企~~

~I LOVE YOU~

刊登時間︰2006-02-05 09:17 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]