| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 2 月 6 日 星期一  | |
|
第一日返學~  |
今日背住新書包返學好開心^^(有問題~)
之後返到學校見到個班粉腸=,=又係到講我同占占點樣點樣(佢地幾閎先講夠架!)
之後係早會既時候有掌xyz(唔識打d字)見到葉杰同兩個人企係到(3個都叉唔多高=,=)
之後返到課室到~換位囉~終於都可以同師姐.......^^
睇完個位之後就~(唔係呀~我要同如sir換位!)
換好曬位之後~啊星同x華漢係後面勁嘈~唉死得啦!
跟住啊文文又話xyz(唔講得)~唉!
之後睇返我地班d班相~正經個張都唔好睇既~但係唔正經個張就幾好wo
個個都影得好好~特別係.....(唔講都知啦~好可愛^^~)
之後就到放學啦~占占佢話有野做(可以唔洗陪~)咁就上咗去安陰打波囉~
打咗有幾耐~我同啊曦就走啦!跟住我地米念住去搵佢地班女仔啦~
搵咗好耐都唔見=,=之後米返屋企啦~返到屋企啊曦打電話嚟話~佢地原來去咗金花個到食野=,=
唉~最多我地行埋落去啦=,=
~I LOVE YOU~
|
|
刊登時間︰2006-02-06 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 2 月 5 日 星期日  | |
|
最後一日放假囉~  |
今日係星期日~明天就返學囉~
d功課都未做曬~是但啦~返學抄得幾多得幾多~
希望我明白可以坐係占占附近就好
係下午既時候~啊曦叫我出去打波~咁就拎住個波出咗去啦~
之後出到去就改變目的~去睇完鞋先去打波~
我地由石陰逛到石籬(現在覺得都逛我好遠下)
之後一件都冇買到~跟住我地就上咗石天小上面個籃球場打波啦~
打咗冇幾耐就去囉~我到去咗商場買野飲啦~
我地一邊飲一邊傾下情人節送咩好~
行行下見到謝安x~佢係到等人去玩打鼓機(佢話認唔到啊曦^^')
之後我地就行到占占樓吓坐係到傾~
我地傾傾吓~我就好似聽到有人大叫'老黎'~我就停咗一震~
之後就向樓上望吓~點知見到有個人好似啊唐
(吓啊唐!係唔係呀~咁都會被我見到佢!好驚訝!)
之後我就叫啊曦望上5樓~睇吓係唔係啊唐~
點知........真係佢~oh!onn~~~點解咁都得架!
之後佢就落咗嚟啦!再一齊傾返我地個題目'情人節送咩好'
之後我地傾完之後~啊唐就同我地去睇(朱)(古)(力)啦~~
but~都係得個幾款~好小呀!!跟住啊2唐又拖住我地去食野(豬排包同no面啦!)
個豬排包唔係咁好食~件豬排好細件呀~d no面就ok啦!but貴呀~自己出去買1蚊包=,=
跟住我地又去咗打波~打咗好耐呀~8點幾先返到屋企~~
~I LOVE YOU~ |
|
刊登時間︰2006-02-05 09:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 91 | »
|