| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 2 月 8 日 星期三  | |
|
又再次白行~  |
今日係周會最後個時~
啊sir就講d成績出嚟啦~我聽完之後~都放心咗小小~
有平均分60以上wo~都唔錯架啦~級名次就有唔係咁好啦~
之後就放學囉~~唔見佢地班女仔wo~
跟住我同啊曦去咗過石籬商場行咗一個圈囉~
都唔見佢地~就去咗龍珠堡搵啦~上咗去都唔見佢地~
咁我地米再去m記睇下囉~都唔見佢地~
米念住係個到食野等佢地一耐啦~點知都係唔見~
就去咗占占樓吓等咗4個字~又唔見占占wo~
米再返多學校多次~睇吓見唔見佢地啦~
去到學校門口就見到呀莫小姐同文文啦~
以為佢兩個同地一齊架馬~以為有機會見到啦~
點個佢地話~占占同何善走咗成粒鐘=,=~
跟住我同啊曦米去石陰商場搵下佢地囉~
點知又冇~咁我地再行多次去石籬商場~
又念唔到佢地係個到個美心到~咁就走咗啦~
唉~好慘呀!!!
~I LOVE YOU~
|
|
刊登時間︰2006-02-08 06:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 2 月 7 日 星期二  | |
|
傾咗好多野~  |
今日係放學既時候同班女仔一齊行~
之後得返5個人行~
行到萬0個到~占占同何善入咗去~唔知佢地買咩野~
之後文文話去睇高達~就陪佢去咗啦~
之後行返出嚟之後唔見咗佢地兩個=,=
我米見啊曦陪文文去拎波~我就去搵佢地啦~
係商場行咗兩個圈都唔見~就出咗去搵啦~又唔見wo
咁我米行去文文樓下囉~點知被........
之後我地拎住個波行去圓園打波啦~
點知又見設佢地兩個wo=,=(想搵就搵唔到~唔搵既真出現係到~真玩野)
之後又一齊去食糖水啦~食完去打波~~
去到籃球場~打咗一耐波就走囉~
之後得返3個人係到行(何~我~曦)
一邊行一邊傾計~傾傾吓陪埋何善去by bus~真係愈傾愈耐~傾咗成3粒鐘
行到返屋企~我家姐仲話啊曦個啊媽打電話嚟問啊曦去咗邊~(死啦~唔知會唔會有事呢)
~I LOVE YOU~ |
|
刊登時間︰2006-02-07 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 91 | »
|