| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 1 月 29 日 星期日  | |
|
想悶死人咩~ |
今日早上個d野就唔洗講啦~
都係同之前一樣~
係msn個到啊女問我就嚟'情人節'啦~
會送d咩被自己個女朋友~佢咁問到我~我都唔係好清楚~
唔知送咩野好~佢話通常女仔盲送公仔~花~朱古力~
我都有咁念過~但係唔知做邊樣好~定係全部做曬佢好呢~
大家被d意見我~係'情人節'送d咩被女朋友好~(一定要留言呀!!)
同啊女msn完後去咗打波囉~~
~I LOVE YOU~
|
|
刊登時間︰2006-01-29 07:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 1 月 28 日 星期六  | |
|
點解~  |
今日係早上起咗身冇野做呀~
又係打機~唉!日日都做埋同一樣野~
悶死啦!!!
到咗下午~~打電話被啊曦~問佢出唔出嚟~~但係佢啊媽唔比出wo~
之後就打咗電話被占占啦~
又問佢出唔出啦~
但係話想出but唔會出~(我唔明佢想表達d咩野)
跟住同佢傾咗一會兒~就出咗去打波~
去到網球場見到謝威係到打波~跟住我又打啦~
打咗一會兒就返屋企囉~係屋企打咗震機~啊曦就打電話嚟~
問我出唔出~咁我就出咗去啦~
我去到之後見到占占~
(好想打佢一下~因為之前又話唔出~但係現在又同'啊曦'出咗嚟
)
之後入咗美心坐囉~睇住佢係到睇漫畫~跟住坐完之後就走啦~
去到商場~~啊曦話去買野食~我同占占就坐係到等佢囉~
我一邊等一邊睇住占占佢個樣~好可愛呀!^^
特別係佢好唔自然既時候~咁仲好睇!

但係佢話唔慣被人睇住=,=~無奈~但係是但啦~我要睇既~佢都冇辦法啦~
跟住就陪占占返屋企囉~但係佢行得好快=,=叫佢行慢d都唔得~
叫佢行第2條路又唔係好原意咁~唉>,<
我都係想陪佢多d姐~同埋睇多佢耐d~咁都唔得~

同埋我想拖住佢隻手架~但係佢行到咁快~想拖都拖唔到啦~

唔制呀!!(<--好細佬=,=)
~I LOVE YOU~
|
|
刊登時間︰2006-01-28 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 91 | »
|