有你係我身邊﹏我會好開心﹏我會好好珍惜你
tonylai
暱稱: ╭*love愛love*╮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-13
考試既一.
星期四~
星期二
今日星期6
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 103
今日人氣: 23
累積人氣: 6262
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 1 月 29 日  星期日   晴天

想悶死人咩~

今日早上個d野就唔洗講啦~

都係同之前一樣~

係msn個到啊女問我就嚟'情人節'啦~

會送d咩被自己個女朋友~佢咁問到我~我都唔係好清楚~

唔知送咩野好~佢話通常女仔盲送公仔~花~朱古力~

我都有咁念過~但係唔知做邊樣好~定係全部做曬佢好呢~

大家被d意見我~係'情人節'送d咩被女朋友好~(一定要留言呀!!)

同啊女msn完後去咗打波囉~~

~I LOVE YOU~

刊登時間︰2006-01-29 07:09 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 1 月 28 日  星期六   晴天

點解~ 無奈

今日係早上起咗身冇野做呀~

又係打機~唉!日日都做埋同一樣野~

悶死啦!!!

到咗下午~~打電話被啊曦~問佢出唔出嚟~~但係佢啊媽唔比出wo~

之後就打咗電話被占占啦~

又問佢出唔出啦~

但係話想出but唔會出~(我唔明佢想表達d咩野)

跟住同佢傾咗一會兒~就出咗去打波~

去到網球場見到謝威係到打波~跟住我又打啦~

打咗一會兒就返屋企囉~係屋企打咗震機~啊曦就打電話嚟~

問我出唔出~咁我就出咗去啦~

我去到之後見到占占~

(好想打佢一下~因為之前又話唔出~但係現在又同'啊曦'出咗嚟 )

之後入咗美心坐囉~睇住佢係到睇漫畫~跟住坐完之後就走啦~

去到商場~~啊曦話去買野食~我同占占就坐係到等佢囉~

我一邊等一邊睇住占占佢個樣~好可愛呀!^^

特別係佢好唔自然既時候~咁仲好睇!

但係佢話唔慣被人睇住=,=~無奈~但係是但啦~我要睇既~佢都冇辦法啦~

跟住就陪占占返屋企囉~但係佢行得好快=,=叫佢行慢d都唔得~

叫佢行第2條路又唔係好原意咁~唉>,<

我都係想陪佢多d姐~同埋睇多佢耐d~咁都唔得~

同埋我想拖住佢隻手架~但係佢行到咁快~想拖都拖唔到啦~

唔制呀!!(<--好細佬=,=)

~I LOVE YOU~

 

刊登時間︰2006-01-28 09:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]