| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 1 月 27 日 星期五  | |
|
補記~悶~到~死  |
嚟日係放假既第一日啦~
冇野做~你話死唔死呀~放假第一日已經冇野做啦~
之後既假期點過呀~悶死都有份啦~我唔想就咁死呀~
到咗兩點幾鐘~call啊曦出嚟行吓囉~
4圍走~行到占占樓下啦~念住打電話被佢~叫佢落嚟啦~
點知佢要整日記板=,=冇時間~跟住就同啊曦搵咗個地方坐低囉~
跟住就傾計啦~我地傾傾吓~見到方x浩同個女仔一齊wo~~^^哈哈~睇落去好似個哥哥拖住個妹妹行街咁~
但係是但啦~鬼叫人地鐘意咩~佢地又行得咁開心囉~之後就同啊曦去咗美心~
食完野之後就行去籃球場到~~見到有人打波~就過去打埋一份~
打完之後又走啦~行呀行呀~行咗好遠~返到屋企啦~
~I LOVE YOU~
|
|
刊登時間︰2006-01-28 10:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 1 月 26 日 星期四  | |
|
唉~唔知點至好~  |
今日我拎返本IS書~但係上面寫咗d話人既野=,=
我啊娘同師姐睇到都好嬲呀!!整到我都唔知點做好~
又唔想問啊媽點解咁寫~又唔想啊娘同師姐嬲wo~唉~
跟住食完lunch之後~就去咗搵我啊媽~講清楚嚟件事~但係佢一講就哭~
我都唔知問唔問佢好~我又唔想整到佢哭wo~佢一哭我就唔知點選好~
問又唔係~唔問又唔係~咁姐係點好呀!!(要體諒我既難處呀~)
係放學個個時候等占占佢地放學~之後發生咗一d事件~
但好快冇事啦~~跟住陪elsa佢去剪頭髮~係出面等咗好耐呀~
係等既時候有個細佬行咗出嚟~=,=個細佬好xyz呀~~但是但啦~係細佬嚟姐~
跟住就陪占占返home~
~I LOVE YOU~ |
|
刊登時間︰2006-01-26 06:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 91 | »
|