| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 1 月 10 日 星期二  | |
|
唉~~~~  |
我今日放學既時我真係好想陪你一齊走架~~
但係我又唔知你點念~~我怕我念錯野就死啦~~
係我地班個個都知我唔醒目架啦~~如果要我想你心裡念緊咩~係好難架~~
雖然可能有d野係唔洗講得咁清楚~~但係可以講既就盡量講啦~~
同埋我會盡全力去了解你的~~
唉~~今日上到去安陰打波都冇咩心情呀~~
只係念緊我冇陪你放學係唔係做錯咗呢~~
~I LOVE YOU~
~冇心情的人~
|
|
刊登時間︰2006-01-10 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 1 月 8 日 星期日  | |
|
開心~興奮~快樂~好多好多~~  |
今日係朝早起身~~冇野做~悶~
之後米同以前一樣打機囉~~但係唔知點解~~打機既時候好似心不在焉咁樣~~
可能係念緊你掛~~搞到我輸咗幾場=,=但又唔會唔開心wo~~
之後就同你地傾電話~~跟住就出咗嚟啦~~
唉~唔知係唔係自己太興奮啦~~所以有好多野都唔記得做~~
所以去到之後都遲到啦~~(希望你唔會嬲啦)
跟住d野就重要囉~~(但係唔講得)
i love you

我今日可能講錯咗野~~希望你唔好嬲我呀~~
一定冇下次 |
|
刊登時間︰2006-01-08 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 91 | »
|