| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2005 年 12 月 27 日 星期二  | |
|
補記~~  |
我係嚟日又好似係去咗打波~~
去到球場個到~~謝威見到有人係到踢波~~就話同佢地班人一齊踢~
之後我地就去咗踢波啦~~
踢踢吓都唔記得咗打籃球~~^^'
|
|
刊登時間︰2005-12-28 09:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2005 年 12 月 26 日 星期一  | |
|
補記~~  |
係嚟日打咗兩場波~~
成個人都散曬~~
係中午o既時候就陪咗我個fd去咗天喬上面個籃球場打波~~
同個到d人打~~佢地好勁呀~~射波又準wo~~
之後返到home到念住沖涼~~
謝威就係msn到叫我去打波~~~
但係我又唔知去邊到打wo~~
好彩個個時候楊利偉on咗~~同埋講被我舍係邊到打~~之後又去咗打波~~
我發覺我d波技廢咗好多~~ |
|
刊登時間︰2005-12-27 10:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 91 | »
|