| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2005 年 12 月 31 日 星期六  | |
|
去咗沙田~  |
嚟日同人去咗沙田玩單車呀~~
好多意外發生咗呀~~勁慘

我地幾個人都出過事~~~
得啊曦未試過炸~~~
我仲要比佢整到抄車呀~~~仆咗落地下個到~~
係之前我同個啊伯撞車都冇仆落地下~~
跟住何善又撞鐵絲網~~占占就撞到人~~~chi pung就唔知佢出過咩事~~低係都同我地叉唔多架啦~~
唉!我覺得~我地成班人都唔係好識玩單車咁~~
|
|
刊登時間︰2006-01-01 07:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2005 年 12 月 28 日 星期三  | |
|
星期3~~  |
今日同人去咗食x司~~
原來食x司係好易飽架~~食咗幾碟就再食唔落啦~~
所以食x司都唔係好低架炸~~
之後個d時間就無聊啦~~ |
|
刊登時間︰2005-12-29 11:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 91 | »
|