| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 2 月 2 日 星期四  | |
|
出咗等於冇出~~  |
今日係朝早既時候啊曦打電話被我~
叫我一點半係占占樓下等~開頭聽到既時好開心架~
跟住就等呀等呀等~等到一點三~就出門啦~
行到紅綠燈到見到啊曦佢~跟住佢話就嚟遲到啦~所以我地就跑去啦~
廢事又被佢地話遲到啦!之後到咗啦~見到莫小姐~(點解佢會係到架!!)
跟住啊文文就唔知係邊到彈咗出嚟~(明啦明啦~唔怪得知莫小姐係到啦!!)
之後竟然仲有elsa同唔水果嚟咗=,=~
跟住齊人之後佢地都唔知做咩好(好野呀佢地!咁都得)
之後佢地話打波~我就同占占去佢屋企囉野~
係xyz個到~望住占占佢都冇野講~唉~搞到我又唔知講咩好~
搞到好默生咁樣(咁點得架~點先可以改善嚟一點呀~)我唔想再變返以前咁呀~
之後做個d野~仲無聊~打波~打x毛球~
最衰既野就係~佢地班女仔話去莫小姐屋企冇我地份呀!!
跟住我地就上咗石籮一村到打波囉~唉~如果我知今日係咁既~
我不如自己換杉去打波仲好過~出咗等於冇出過咁~
~I LOVE YOU~
|
|
刊登時間︰2006-02-02 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 2 月 1 日 星期三  | |
|
有利是收~  |
今日係朝早d野都唔洗講啦~
同平時一樣~
係下午既時候有人嚟我屋企呀~正!
終於有行是收啦~嚟封行是係我今年既第一封利是嚟架~
真係有d想喊
~好開心
~好開心
~好開心
~
跟住又出去打波~但係出去之前打個電話被占占問佢出唔出~
雖然我個佢實話唔出既~但係打咗咁多次~照打埋啦~
聽到佢話唔出之後~就一技箭咁出咗去囉~
行到網球場個到~冇咩人打波~幾好~可以自己打曬~
冇人左住!!^^
跟住又同個到d人vs籃球~~
嘩佢地有個高過我同埋大隻過我既人架(其實係我唔夠佢肥姐^^唔係大隻)
但係佢都被我封到佢波wo~^^幾開心呀~
打完之後又走返屋企囉!!
~I LOVE YOU~ |
|
刊登時間︰2006-02-01 06:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 91 | »
|