今日o係係嚟個新年假最好既一日~因為約咗伍英x同青叔去睇戲~~
唔似之前係屋企到'發牛豆'~~
係朝早既時候伍英x打電話嚟叫我10點係石籮商場等~~
我地見到面之後就去咗答巴士啦~go!go!go!
我地去到戲院個到見到青叔~佢話等咗我地成粒鐘(冇辦法啦~我地都唔想架)
之後伍英x就去買飛啦~本來念住睇x壇新人王架~但係青叔睇過wo~
所以佢就買咗3張睇霍元甲既戲飛啦
(唔好以為啊伍英x佢請架~我地都要比錢架~但係比限幾十蚊囉)
之後我地入到去坐~一開始已經睇佢地係到打既啦~好精彩呀!
之後就講返嚟個霍元甲係細個時候既野~同埋佢大咗之後幾經歷啦~
我地睇完之後都已經12點幾啦~就去咗食野~
我地去到m記(幾多人下)就叫伍英x請我地食啦~點知佢唔很請=,=
(好賤呀佢~是但,我地都唔會迫佢~我地唔係咁賤)
跟住買完野之後~本來有位坐係到食架~點知伍英x唔原以同女仔塔台=,=
整到我地去咗公園到食~好慘呀!!!又勁曬wo~個太陽勁到佢呀~
食都食到冇咩感覺呀~一邊食一邊流汗=,=~最衰伍英x佢呀~塔台都唔很~
我地食完野之後就係嚟個新都會廣場行咗一個圈~冇野睇=,=
之後就過咗去唔知叫咩名既商場到~我地係個到睇咗好多電話店呀~有d貴有d平~
但係多數都貴到嘔=,=但係行行下睇到一間電話店到d電話好平呀~
30萬像素拍照~拍短片~sell700幾蚊~啊曦個部sell700幾蚊~
有一部130萬像素~有mp3功能~同埋其他功能sell1400幾蚊~
見到之後真係有d想買呀~可惜有戴錢嚟=,=~
睇完之後就答車返嚟啦~返到嚟之後就同啊伍英x去打乒乓球啦~
~I LOVE YOU~ |