| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 3 月 2 日 星期四  | |
|
無聊~  |
今日睇到f2係到踢班際比賽~
好好睇~最好睇既就係可以有組織咁射入咗一球~
個球好勁呀~大細龍門穿曬呀~
之後就係堂上玩魔術~好難玩~
d手指都唔靈活既=,=
之後都冇咩野啦~
~I LOVE YOU~
|
|
刊登時間︰2006-03-02 04:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 3 月 1 日 星期三  | |
|
打波  |
今日係週會~所以上d堂就小咗d時間(我講咁咩呀!)
上體育堂既時候幾凍呀=,=~
著住件短衫短褲上~嘩~個種感覺形容唔到呀~
之後到咗放學啦!就要去禮堂聽野~
悶到佢......
最後聽完之後走囉~
就去咗安陰打波~上到去勁大風呀~吹到~~~~
但係打波耐咗就冇咩問題啦~
之後玩到7點幾就返屋企啦~~
~I LOVE YOU~ |
|
刊登時間︰2006-03-01 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 91 | »
|