| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 2 月 12 日 星期日  | |
|
嚟嚟去去都係咁樣~ |
今日冇咩特別事發生~
之後覺得係屋企好悶姐!
跟住係下午既時候米睇'唐伯虎點秋香'囉
都幾好睇~但係睇睇吓啊媽唔比睇=,=
佢話'成日睇電影~玩電腦~傾電話~
功課又唔做~書又唔見你去溫~成績考試又咁差.....'
真係冇佢咁多氣呀!就出咗去打波~
諗住去石天小個打波~可能個見到如sir啦!
點知如sir就見唔到~謝威就有個係到=,=
唉~之後就同人鬥波囉~玩得幾開心!
跟住就返咗屋企啦!
今日真係平淡呀~可能平時既日子多野做掛!
~I LOVE YOU~
|
|
刊登時間︰2006-02-12 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 2 月 11 日 星期六  | |
|
好煩呀你地!! |
今日返學拎成績表呀~
係行到班前面見到c魔個妹~同佢幾似樣=,=
之前啊miss出咗嚟問咗一個好怪既問題~
我都唔識點答佢呀!
之後米入去同啊sir見面囉~
啊sir就講咗好多野啦~我啊媽都講咗好多野~
聽佢地一人一句咁講~真係好耐未試~好過引~
簡直好似立體相聲道播放器咁~播唔完既~
之後就走人啦~等一邊行就一邊聽個個立體單聲道播放器係到狂播~
仲多口水過我平時呀!
之後返到屋企換咗衫~就去咗打波~
打完波之後就3個去咗荃灣囉~(啊曦~我~啊唐)
但係係個到有野做wo~3個人你眼望我眼咁~係到對望~
開頭就諗住嚟荃灣睇朱古力既~但......都唔洗睇啦~
最後我地就周圍咁行~行呀行~行到返石籬就見到如sir~
佢係到打波~唉~見到佢咁就係.....
之後就去咗食野~~我地既今日就係咁過咗啦~
~I LOVE YOU~
我現在發現啊曦佢成日係我面前開口埋口都會提到占占既~
又唔見我係佢面前成日講住何倩佢WO~
有時忍唔住真係想打佢呀~
有時我話佢既時候~就整到我好似以為佢同占占唔知有d咩咁~
我都好無奈~唔知話佢好定唔話佢好~
最衰就係有時覺得好好玩~
啊陳棟佢又係~唔知點解每次見到我~都會講占占既~
最衰就係君姐冇話佢~仲笑埋一份~仲好似講得好開心咁~
我都冇試過佢面前成日講住君姐啦!!
咁我就問啊陳點解唔講啊曦同倩佢兩個~
佢竟然話'我都唔知啊曦條女係邊個'
呵~唔知啊曦條女係邊個~咁都得~仲要君姐提佢先知~
其實被佢地咁講係好事定係壞事呢~我覺就係壞事啦~
講真個句~A班d人只係成日講我同占占~
未聽過講啊曦同何倩既~
點解呀!!真係要幫啊曦嚟一對做多d宣傳呀~
等啊曦感受吓成日被人講既心情~
同埋被佢感受吓被人成日講住佢條個名既心情~
如果佢覺冇野or開心既話~我認佢做老豆! |
|
刊登時間︰2006-02-11 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 91 | »
|