| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 3 月 10 日 星期五  | |
|
身同感受~ |
體育堂要跑嚟個9分鐘耐力跑~
好辛苦呀呀呀呀!!!!
都只係跑咗18個圈~~
好冇!我真係好冇用!連之前既圈數都比唔上!
係放學~就去嚟個管弦樂團~有個新人入咗嚟~
佢同我都係拉中提琴既!
但係佢咩都唔識~要我教佢點做~
但其實我都唔係好識=,=點教~
我都係張我識個d野講曬被佢聽~
佢明唔明就唔知啦!!
~有時真係分唔清夢境同現實~
~咁究竟我琴晚發生d野係發夢時出現定現實出現呢~
|
|
刊登時間︰2006-03-10 06:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 3 月 9 日 星期四  | |
|
精彩~  |
好耐冇試過咁投入一樣野啦!
今次我地班真係踢得好好~係真心既!
完全冇問題~進攻防守都做得好好~但同謝威講既都一樣~
可以做得更好的~但係我心目中都比起我想像既都好咗好多~
場波雖然係人地入咗先~但謝威佢地一樣踢得咁落力!
完全冇放棄過!仲追平手tim~講吓個球係點入既~
開始時~就由張x溫開界外球~佢一踢~個波就飛到對手個龍門前面~
係個時甘x樂係龍門前面~佢就用後腳一踢~就係守龍門個個人頭頂~
粒入咗!個球其實係對方龍門手縮低咗個頭先入咗~但咁就睇得出~
佢地個龍門係怕波的!之後都係由甘x樂一個人入曬~
個兩球都好精彩~一球係踢入~一球係頂入既~
但係我地唔單只係入波勁~仲有d防守都幾勁!
可以好快就張個波踢走咗~但講到一隊既最重要防守位置~
就緊係龍門手啦(凌x康)!我地個team個龍門手比起對手個龍門手好好多~
凌x康佢真係好店!可以守到幾球機乎入既波~
雖然係被人入咗兩球~但佢都盡咗力架啦!
整team人都合作得好好~希望下年可以再睇到佢地嚟team踢就好啦!
~諗返起好既事真係回味無窮~
~要再認識返一個人真難~
~唔知可以係邊到入手~
~原來要做朋友都不是想像中那麼易~
~永遠的友誼~
~比起所有野都重要~
~比起所有野都長久~
~比起所有野都珍貴~
~比起所有野都特別~
~比起所有野都難得~
~比起所有野都真實~
~比起所有野都純潔~ |
|
刊登時間︰2006-03-09 05:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 91 | »
|