今日去咗旺角~本來好地地既~
去睇吓有咩可以買比師妹做禮物既~~
但係......啊曦同啊唐就話去搵啊何倩佢地
(有何倩份既就大約知有邊d人係到啦)
我知道之後就好想走~好唔想見到佢
(咁樣可能係好衰同係到逃避,但真係唔想見)
但係好彩佢地唔係好識點行(真係好想佢地搵唔到佢地)
行咗勁多個圈~雖然行咗好耐~但係我覺得好好(因搵唔到佢地)
係個時真係好想叫佢地唔好搵~我地行我地既~
佢地行佢地既~但.....我又講唔出口
(可能因為我咁講~怕佢地唔知點諗我掛)
之後我地就行返旺中到搵佢地~我地答電梯落去kfc個到(好似係咁)
跟住我係電梯落去既時候~就一眼見到佢坐咗係到啦!
(旁邊好似有兩個人~個時我只係留意到佢~冇留意到其他人所以唔係好清楚)
但到咗地吓~佢地竟然見唔到佢地~但我又唔知點解講咗佢地係邊wo=,=
(本來我好唔想啊曦佢地搵到佢地,好似好自私咁~但我都唔知點解會講咗出嚟,佢地係邊=,=)
咁之後啊曦同啊唐叫我過去坐~但我話唔坐(因為我真真真係唔想見到佢)
之後我話去咗買野先返嚟但係佢地兩個就話好疲倦唔想行~
仲係到話我點樣點樣(唔係好記得講咩,so唔講係話我d咩啦~廢事講錯野被人鬧)
之後佢地仲話佢地就去坐~我自己鐘意去買野就去買=,=
咁........我冇計~咁米去坐囉~但我地坐低之後~佢地就走咗啦~
(咁樣~我本應開心至係~但個心情就唔係咁樣~,~)
啊唐知道佢地走咗之後~又話我啦=,=啊曦同葉杰仲和應佢tim(我想既咩!)
諗住走架啦~佢地又話去搵返啊何倩佢地=,=
咁米又去搵囉~仲係搵既中途買咗師妹份禮物啦~
咁啊曦搵到佢地之後~就打咗個電話被啊唐啦~
搵到佢地之後就問去邊啦~但唔知點解佢咁大聲講咗一句野
(唔係好清楚講咩~唔知係因咩事~可能係我既問題掛)
之後我地就行啦~之後唔知邊個話去葵芳wo~咁米去囉~
去到葵芳之後就行咗商場到坐~坐坐吓啊曦就陪何倩走咗啦~
之後佢又同elsa行咗去~咁我又同葉杰走咗~得啊唐一個人係到~
買完野之後米返去坐個到囉~就見地啊唐,elsa同佢坐咗係到~
唔見啊曦同何倩....之後發生咗一件事~係關於個個人既~
發生個件事既中途~啊唐問我係唔係好"唔信氣"(差唔多意思既兩個字"唔x")
當時我話唔係既.....之後件事完咗之後走啦~
係走既時候我就同啊唐講返~我其實係好"唔信氣"
之後佢就話"叫你幫佢~咁又唔幫"(冇錯~佢嚟句講得對~但.....我幫唔落手)
之後我就講返點解點解~佢就話我xxx(唔記得講咩)
之後就答車走啦~啊elsa係車到話因為我整到大家唔開心~
~嚟d係我想講既野~
~可能每個人睇我,都覺得我好小氣,冇風度,思想古舊~
~但係我想講,我既感受係冇人清楚得過我~
~佢地有冇係我個角度諗過呀,我都好咩架,我唔係唔想做好d~
~但我自己真係做唔到呀ma,都應該被返d時間我呀~
~啊唐佢就話我,可能如果被著係佢既話,可能嚟d事一日就冇事~
~但我唔係佢呀ma,只係識話我邊到做錯,邊到唔對~
~我都好難受架,唔係女仔先可以因嚟d事唔開心,唔去面對架~
~男仔都應該有咁既權利掛,我只要有足球既時間就可以冇野架啦~
~因為嚟d時間係用嚟整淡我對佢既愛,只要我心淡就ok啦~
~點解我因為唐幫佢,就"唔信氣",就因為嚟樣炸~
~總之被時間我去忘記對佢既心就ok啦,唔好講話做fd,就算佢同人一齊都冇野呀!~
~希望大家諒解我啦~ |