有你係我身邊﹏我會好開心﹏我會好好珍惜你
tonylai
暱稱: ╭*love愛love*╮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-13
考試既一.
星期四~
星期二
今日星期6
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 103
今日人氣: 14
累積人氣: 6253
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天

唔通真係所有野都我錯!?

如果你地每個人心裡面都覺得係我錯

係我既問題~係我唔開通~係我衰~係我賤~係我唔應該~

係我整到大家咁樣~係我小氣~

咁現在我係我個日記到同大家講返~

對不起係我錯唔會有下次~

對不起係我既問題~我唔會再出現嚟d問題架啦~

對不起係我唔開通~我以後咩都會開通~

對不起係我衰~我以後都唔會都做d咁既衰野~

對不起係我賤~被我賤埋最後嚟一次~冇下次~

對不起係我唔應該~我以後知會應該知做d咩~

對不起係我整到家咁~希望大家原諒我~

對不起係我小氣~我以都唔會咁小氣~

~!@#$%^&*()_++_)(*&^%$#@!~!@#$%^&*()_+_)(*&^%

刊登時間︰2006-03-12 08:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天

咩都係我錯曬!! 呆滯

今日去咗旺角~本來好地地既~

去睇吓有咩可以買比師妹做禮物既~~

但係......啊曦同啊唐就話去搵啊何倩佢地

(有何倩份既就大約知有邊d人係到啦)

我知道之後就好想走~好唔想見到佢

(咁樣可能係好衰同係到逃避,但真係唔想見)

但係好彩佢地唔係好識點行(真係好想佢地搵唔到佢地)

行咗勁多個圈~雖然行咗好耐~但係我覺得好好(因搵唔到佢地)

係個時真係好想叫佢地唔好搵~我地行我地既~

佢地行佢地既~但.....我又講唔出口

(可能因為我咁講~怕佢地唔知點諗我掛)

之後我地就行返旺中到搵佢地~我地答電梯落去kfc個到(好似係咁)

跟住我係電梯落去既時候~就一眼見到佢坐咗係到啦!

(旁邊好似有兩個人~個時我只係留意到佢~冇留意到其他人所以唔係好清楚)

但到咗地吓~佢地竟然見唔到佢地~但我又唔知點解講咗佢地係邊wo=,=

(本來我好唔想啊曦佢地搵到佢地,好似好自私咁~但我都唔知點解會講咗出嚟,佢地係邊=,=)

咁之後啊曦同啊唐叫我過去坐~但我話唔坐(因為我真真真係唔想見到佢)

之後我話去咗買野先返嚟但係佢地兩個就話好疲倦唔想行~

仲係到話我點樣點樣(唔係好記得講咩,so唔講係話我d咩啦~廢事講錯野被人鬧)

之後佢地仲話佢地就去坐~我自己鐘意去買野就去買=,=

咁........我冇計~咁米去坐囉~但我地坐低之後~佢地就走咗啦~

(咁樣~我本應開心至係~但個心情就唔係咁樣~,~)

啊唐知道佢地走咗之後~又話我啦=,=啊曦同葉杰仲和應佢tim(我想既咩!)

諗住走架啦~佢地又話去搵返啊何倩佢地=,=

咁米又去搵囉~仲係搵既中途買咗師妹份禮物啦~

咁啊曦搵到佢地之後~就打咗個電話被啊唐啦~

搵到佢地之後就問去邊啦~但唔知點解佢咁大聲講咗一句野

(唔係好清楚講咩~唔知係因咩事~可能係我既問題掛)

之後我地就行啦~之後唔知邊個話去葵芳wo~咁米去囉~

去到葵芳之後就行咗商場到坐~坐坐吓啊曦就陪何倩走咗啦~

之後佢又同elsa行咗去~咁我又同葉杰走咗~得啊唐一個人係到~

買完野之後米返去坐個到囉~就見地啊唐,elsa同佢坐咗係到~

唔見啊曦同何倩....之後發生咗一件事~係關於個個人既~

發生個件事既中途~啊唐問我係唔係好"唔信氣"(差唔多意思既兩個字"唔x")

當時我話唔係既.....之後件事完咗之後走啦~

係走既時候我就同啊唐講返~我其實係好"唔信氣"

之後佢就話"叫你幫佢~咁又唔幫"(冇錯~佢嚟句講得對~但.....我幫唔落手)

之後我就講返點解點解~佢就話我xxx(唔記得講咩)

之後就答車走啦~啊elsa係車到話因為我整到大家唔開心~

~嚟d係我想講既野~

~可能每個人睇我,都覺得我好小氣,冇風度,思想古舊~

~但係我想講,我既感受係冇人清楚得過我~

~佢地有冇係我個角度諗過呀,我都好咩架,我唔係唔想做好d~

~但我自己真係做唔到呀ma,都應該被返d時間我呀~

~啊唐佢就話我,可能如果被著係佢既話,可能嚟d事一日就冇事~

~但我唔係佢呀ma,只係識話我邊到做錯,邊到唔對~

~我都好難受架,唔係女仔先可以因嚟d事唔開心,唔去面對架~

~男仔都應該有咁既權利掛,我只要有足球既時間就可以冇野架啦~

~因為嚟d時間係用嚟整淡我對佢既愛,只要我心淡就ok啦~

~點解我因為唐幫佢,就"唔信氣",就因為嚟樣炸~

~總之被時間我去忘記對佢既心就ok啦,唔好講話做fd,就算佢同人一齊都冇野呀!~

~希望大家諒解我啦~

刊登時間︰2006-03-11 08:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]