有你係我身邊﹏我會好開心﹏我會好好珍惜你
tonylai
暱稱: ╭*love愛love*╮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-13
考試既一.
星期四~
星期二
今日星期6
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 103
今日人氣: 0
累積人氣: 6228
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天

睇戲~~

今日同班fd去咗睇戲~~

個套野叫"十分愛"

本來嚟套戲我係諗住同我女朋友去睇既~~

but我班fd又call咗我~~而且仲係兩點幾3點先開始睇~~

我諗睇完都5點幾~~怕佢返到屋企又被人鬧(我唔想佢再被屋企鬧)~~

同埋成套戲都唔係好好睇=.=

有d劇情我都估到既=.=

只係覺得最後個段最精彩~~係個段先有d驚喜~~同埋鄧麗欣係個段講咗幾句野~~我覺得係成套戲既靈魂~~

"嚟個世界咩都係掩眼法嚟~~你睇到既野未必係真~~真既野你又未必會睇到wo"

嚟句既真諦~~你地會體會到幾多呢??

其實我覺得佢咁講..係唔係想話..

其他人係你面前做既野都係扮出嚟...所有都未必係真既~~

佢可能係你背後做咗好多野..個d野先係佢既真面目~~

 

刊登時間︰2007-04-21 08:21 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 4 月 20 日  星期五   晴天

剪咗頭髮~~

今日放學去咗剪頭髮呀..

冇去到管弦TIM~~

BUT算啦...唔去一次姐..我諗唔會被啊SIR鬧既~~

之後就同個FD去咗髮廊剪啦~~

個間係我個FD介紹既..SO我諗都應該會幾好~~

去到之後唔洗等WO~~幾好呀~~

咁佢一開始同我洗個頭先啦~~都幾舒服^^

之後就開始剪啦~~

咁佢都有問我想點剪~~咁我就話想剪碎同薄~~

BUT佢又提意剪短D好~~因為變下個LOOK=.=

咁我又唔知點好啦~~咁米話好囉~~

咁佢就開始剪~剪~剪~剪~剪~剪~剪~剪~剪~剪~剪~剪~

到最後剪完啦~~佢再被我SEE~~我第一個反映~~之後想~~再睇耐D~~最後就...算啦~都剪咗啦~仲可以點呀~~

BUT我個FD話..一開始剪完係會咁既感覺架啦~~但遲D就會冇咩架啦~

之後都覺得冇咩野囉~~剪完之後都有好處既..良爽咗同埋舒服咗~~

刊登時間︰2007-04-20 06:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]