琴晚同個fd去咗聽音樂會~~
個名叫"傑出華人青年音樂家音樂會"
有六個人演出~~4男兩女~有小提琴~中提琴~鋼琴
佢地真係拉得幾好聽^^聽到我有d想訓zZZZ
但係到咗鋼琴呢~~就大聲到既咁=.=被佢嚇死~~
咁之後聽到9點幾就走咗囉~~but張野話10點完~~but又有好多走wo=.=
算啦~~返正都冇咩興趣聽架啦~~最多唔鬼去啦~~係屋企打機好過呀~~
本來去個時~~諗住會見到d好特別好特別既嘉賓架ma~~點知...嚟d唔好講啦!!
咁睇完之後就同個fd去食野啦~~本來諗住去食雞既(kfc)~點知我地兩個都唔知係荃灣邊到有=.=
咁米去咗m記食野~~咁近排m記就有個有獎game~~buy(默)樂雞有張卡仔送~有齊4張可以換365日既(默)樂雞食~~
咁我地兩個都有卡仔送啦~~點知兩張都一鬼樣既=.=
m記都昆人既..被埋曬d一樣既~~咁我地兩個就係到諗...不如去新界食一餐m記..再到九龍食~再到香港食~再到南鴉島食多餐~~
咁樣..我地諗應該可以集齊4張既^^
但係嚟d都係諗下既姐~~點會去做呀~~but我地傾個時~~都幾認真^^
之後我個fd就話想去buy髮泥=.=但係個時已經10點幾~~咩店都山曬門啦~~
咁我米同佢去7仔睇睇有冇囉~~去到之後見到有幾合既~~
但係好鬼樣衰~~個合面有好多(陳)~~所以米諗住唔buy囉~~
之後有個7仔既店員問我地想buy咩囉~~點知我個fd就好鬼死快咁跑出去wo=.=
就係因為佢咁既行為~~搞到我地被個個人以為我地偷野~~
仲問我地有冇buy野~~我地米話冇囉~~佢就想搜下我個fd既袋~~but最後都冇搜~~
知唔知點解??好簡單既一個原因~~就係我地兩個都唔似偷野既人囉^^
之後都冇野..走得~~
|