有你係我身邊﹏我會好開心﹏我會好好珍惜你
tonylai
暱稱: ╭*love愛love*╮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-13
考試既一.
星期四~
星期二
今日星期6
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 103
今日人氣: 1
累積人氣: 6230
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 5 月 4 日  星期五   晴天

星期五~

今日又落雨啦~~

係課室到望住出面係到落雨~~搞到心情都冇咩~~

之後上物理堂~~啊sir就同我地係物理室到做實驗啦~~

其實都唔可以話咩實驗既~~只係啊sir播d聲音出嚟..試下我地可以聽到幾高音~~

細節個d野我就唔多識講啦~~因為我都唔知點講~~

之後就直落上曬7堂~~

最後個堂去hall..正囉~~終於都有得去hall啦~~唔知等咗幾耐呀=.=

聽個個教受講既野..都唔錯~~but唔多覺同54事件有咩關係??

算啦~~有得聽好過冇啦~~

其實個教受講既野我都幾同意架~~我都唔多鐘意簡體字~~都唔明佢講咩~~

有d好多筆畫既字可以簡到得幾筆=.=冇人教..我就係睇唔明~~有d又有相重意思wo~~

都唔知佢係想講邊個意思~~同埋簡體字真係好難睇~~繁體字好睇幾多呀~~

其實我覺得個教受有小小長氣==講一樣野..都要講好耐下

刊登時間︰2007-05-04 07:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 5 月 3 日  星期四   晴天

星期四~

今日有咩事發生呢~~

諗諗先~~有啦~

今日上電腦堂個時~~就開咗部電腦..做埋今日要交既功課~~

咁我就上到網~~係咁抄係咁抄啦~~

抄咗我成1板加多半板紙=.=好辛苦

咁之後啊sir話要係電腦到打d網頁既編碼~~咁我米即刻打啦..

因為佢話要係落堂前要交~~

咁我就打打下有d就唔識啦~~咁米問呀sir囉~~

啊sir行到過嚟..竟然唔係第一時間嚟教我點整~~

係收咗係我堂上個份功課...唉~原來我自己抄完份野...仲未收埋就開始打網頁

就係咁被呀sir見到收咗佢~~個時仲係做完曬tim架~~

如果係抄抄下被啊sir發現都冇野好講~但係點知係做完唔記得收埋先被啊sir知=.=

個時真係超無奈~~睇住份完成曬既功課..就係咁被啊sir夾走咗T^T

咁之後米繼續打埋個網頁囉~~

到咗落堂..米走過去問啊sir拎返份野囉~~問佢個時又唔鬼應我~~

我米以為可以拎走囉~~返到課室一陣啊sir就嚟搵我~~

佢問我係唔係自己拎返份野~~咁我米話係囉~~點知佢話我做咩冇問過佢就拎走份野

咁我米話..我有同佢講~~點知佢話聽唔到=.=

之後米被佢.......之後好彩佢都冇話收返我份功課~~

咁去到上化學堂~~我地啊sir要去開會..so唔洗上正!!

就有個老師嚟代課~~個個老師唔知叫咩名(但係佢代詔我地堂好多次=.=)

之後佢又好似上次咁同我地講鬼故~~但係今次個d完全都唔恐怖既=.=

我地班d人聽到係到笑=.=有d仲係到大叫~~嚇d女仔..唉唉唉

想嚇人既..死咗佢米可以嚇人囉~嚇到人死死下咁都得tim~洗物係到大叫??

傷口嚨就唔好啦=.=

之後啊sir係落堂之前就被個推野題被我地估"有個男人飲咗湯之後..就去咗跳樓死"

啊sir就叫我個估返成個過程出嚟~~同埋可以問佢一d問題..啊sir只會答我地"yes""no"

咁佢話下次再代我地課個時~~玩返嚟個~~

咁之後就咁上埋數學堂就放學啦~~

刊登時間︰2007-05-03 06:35 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]