今日有咩事發生呢~~
諗諗先~~有啦~
今日上電腦堂個時~~就開咗部電腦..做埋今日要交既功課~~
咁我就上到網~~係咁抄係咁抄啦~~
抄咗我成1板加多半板紙=.=好辛苦
咁之後啊sir話要係電腦到打d網頁既編碼~~咁我米即刻打啦..
因為佢話要係落堂前要交~~
咁我就打打下有d就唔識啦~~咁米問呀sir囉~~
啊sir行到過嚟..竟然唔係第一時間嚟教我點整~~
係收咗係我堂上個份功課 ...唉~原來我自己抄完份野...仲未收埋就開始打網頁
就係咁被呀sir見到 收咗佢~~個時仲係做完曬tim架~~
如果係抄抄下被啊sir發現都冇野好講~但係點知係做完唔記得收埋先被啊sir知=.=
個時真係超無奈~~睇住份完成曬既功課..就係咁被啊sir夾走咗T^T
咁之後米繼續打埋個網頁囉~~
到咗落堂..米走過去問啊sir拎返份野囉~~問佢個時又唔鬼應我~~
我米以為可以拎走囉~~返到課室一陣啊sir就嚟搵我~~
佢問我係唔係自己拎返份野~~咁我米話係囉~~點知佢話我做咩冇問過佢就拎走份野
咁我米話..我有同佢講~~點知佢話聽唔到=.=
之後米被佢.......之後好彩佢都冇話收返我份功課~~
咁去到上化學堂~~我地啊sir要去開會..so唔洗上 正!!
就有個老師嚟代課~~個個老師唔知叫咩名(但係佢代詔我地堂好多次=.=)
之後佢又好似上次咁同我地講鬼故~~但係今次個d完全都唔恐怖既=.=
我地班d人聽到係到笑=.=有d仲係到大叫~~嚇d女仔..唉唉唉
想嚇人既..死咗佢米可以嚇人囉~嚇到人死死下咁都得tim~洗物係到大叫??
傷口嚨就唔好啦=.=
之後啊sir係落堂之前就被個推野題被我地估"有個男人飲咗湯之後..就去咗跳樓死"
啊sir就叫我個估返成個過程出嚟~~同埋可以問佢一d問題..啊sir只會答我地"yes""no"
咁佢話下次再代我地課個時~~玩返嚟個~~
咁之後就咁上埋數學堂就放學啦~~ |