| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 6 月 2 日 星期六  | |
|
今日星期6 |
今日冇咩野做..打下野先~~
好耐都冇打過啦~~
今日下午要返學校~~
真係熱到死>.<~~仲要係門口到表演= =
又冇風wo...就係想死呀~~
之後上返禮堂..繼續睇埋個畢業xx
都幾悶下~~but最後表演既野..都幾好睇^^
之後返到屋企都冇咩野做~~訓左陣~
其實都唔數訓既...都係諗野多~~
雖然諗野都幾煩下~~but又幾開心wo~~
諗返之前開心既事...都幾好笑~好笑一半係指做既野~~
一半係指真係有幸福既感覺~~
雖然幸福唔係永遠存在~~但係曾經感受過..已經好滿足~~
雖然個時做既野有d怪怪地~~但係有你係我身邊~~已經變得好正常~~
嚟d開心既回憶~~我真係會永遠記住~~唔會忘記~~
唔知你會唔會有同我一樣既諗法??
其實我都已經表明左我既立場~~
我等緊你既表決~~
真係好希望變返一開始咁~
|
|
刊登時間︰2007-06-02 09:31 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2007 年 5 月 27 日 星期日  | |
|
星期日~~ |
琴日睇完左一本書"假如從來沒有他"
我第一次睇一本咁多字既書架炸~~
真係好辛苦~~但係算啦..對我好重要既人被我睇既..點辛苦..我都會睇曬佢既~~
其實成個故事係好短..但係就寫左200幾頁= =
等我講講本書係講咩架啦~~
講一個女仔(女主角)因為屋企人既關係...要轉校~~係新校..識到班新朋友~~感情都幾好!!
係班新既朋友當中..有個男仔鐘意個女主角~~但係一直都冇講出嚟..就係咁等左3年~~
但係3年之後個男仔要去美國留學..佢知道會好耐都冇得見個女主角~~所以係坎之前留低一個砌圖被個女主角
其實係個時個女主角知道個男仔係鐘意佢..but好可惜女主角只當佢係朋友~~
之後過左好幾年~~女主角入左間雜誌社到做..負責幫讀者解決感情上既問題~~
但係女主角係未拍過拖....佢所有既感情輸..都係由愛情小說得到的~~
之後發生既事我就唔打嚟啦~~因為冇心情打啦
我睇完嚟本書...我得一個感覺..就係個女主角花心~就算有冇個男仔...只要女主角唔花心..會有咁多唔開心既事發生嗎?? |
|
刊登時間︰2007-05-27 02:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 91 | »
|