| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 17 日 星期二  |
2009-03-17  |
分類: 未分類 |
0.0 今日搞笑lo,,,西餅堂,,第一時間入去,,miss好大反應,,
哈哈,,,因為手傷,,,所以好難做到野,,,
小po仲要引誘我打機,,,仲要傻笑唷,,幾難忍呀= =2個字形容佢: 傻婆
不過,,,得閒既時候,,我影左好多相耶~~~kaka
首先係我地d包包=0="

堅文好令仔~~萬千少女 都迷倒*0*
堅文上雜誌↓
浩男打人嘩~~~~餅房呀叔~~~
3個女人一個墟~~~↓↓↓
多謝收睇,,,哈哈=] 此blog勿串"
|
2009 年 3 月 16 日 星期一  |
2009-03-16  |
分類: 未分類 |
聽日先打....冇時間@@" |
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
2009-03-15  |
分類: 未分類 |
今日,,,風平浪靜,,又訓到11點幾= =都唔知咩事,,"
跟住打左陣機,,"之後堅文同女班長話係樓下食野,,諗住早d搵佢地,,
點知見到 蚊蚊,小po 同大隻佬,, 佢唔夠10秒 就見到 堅文同女班長坐的的黎到
跟住佢地先食野,,,"原來我個blog 都幾多人黎睇-o-,,
但係唔留言><" 慘死
咁跟住就係我屋企做蛋糕啦,,,"
我今日負責影相,,-0-"
餅底唔夠硬..... T.T
夜晚,,,我呀哥同個fd幫我地 去左砌機,,
我見到張單就真係嚇死我,,,合共$4900,,
超勁-0-" 舊主機都4900 仲未買mon,,,
不過一定超快,,哈哈 |
2009 年 3 月 14 日 星期六  |
2009-03-14  |
分類: 未分類 |
琴日打blog都唔記得多謝各位好同學>"<
首先要多謝蚊蚊,,買左咁多野幫我,,,但係又唔比我 比返d錢佢,,,
多謝 家樂,,小po,,堅文,,浩男,,熙哥,,(其他都要多謝)
我係中學時期未試過有人對我咁好,,,
今次都係第一次,,不過都要係最後一次>"<
打石膏真係 冇哂自由= =""
日後如果有咩要幫手記得搵我,,,
我會幫你地,,^^ 錫哂你地,,wakakaka"" |
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
第一次  |
分類: 未分類 |
唉- -"" 今年黑過黑芝麻"
踩單車第一次炒到咁傷,,"
左手食指 條骨斷左,,左手擦傷,,下巴 傷左,,"
連個醫生都話好少人斷食指條骨@@
入醫院好多野睇,,"
d病人 係咁呻吟,,,個呀伯 係咁 呀呀呀,,
都唔知幾惡頂= =""
左手打石膏,,下巴 聯3針,,,
12點先返到屋企,,,,搞得黎1點先訓到,,,但係都訓唔著=,=
訓到腰酸骨痛,,,
行動不便,,食野不便,,沖涼不便,,訓教不便,,
下星期一去拆石膏,,換另一個 咩咩 軟膠托架,,
下星期四就去拆線,,,諗緊拆線會唔會痛><"
而家,,,唯有捱下啦,,,,, |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 31 | »
|