太開心la
今日約左雞康佢地踢波呀
我好鍾意踢波架
以前日日放學就即刻走去踢波
而家同佢地唔同學校
一齊踢波既機會減少左好多
不過我希望暑假會多d機會la
今日我真係好盡力去踢
初時表現唔係太好
不過係踢左一陣之後狀態返黎lu
但係只係限於打後衛
打前鋒都係唔係打得太好
我打後衛既時候
歐寶完全俾我封殺左
一d射門都冇
之後佢地話組隊對賽
踢三分,輸左射龜
我同雞康,何健榮,冬季,猩猩一隊
根叔,av,gap智,分界,歐寶一隊
最後我地贏三比一
佢地入唔到波都係因為我
根叔完全射唔到波
俾我截哂d波
不過其實開波既時候我都已經冇乜氣架la
踢完返屋企
真係好鬼死攰
簡直連行都冇力咁滯
夜晚我睇「吾妻十六歲」
呢套戲真係好好睇
真係值得一睇再睇呀
我阿媽真係好野
聽日去拜阿公
佢居然今晚先話我知
 |