今日我地要番去做Management Project Presentation
首次著西裝
真係唔太習慣
始終我個人比較喜歡casual wear
當然la~
如果日後搵到既工作係要著西裝既
咁梗係要著la
Kitty叫我地9:00am返去
but Ethan叫我地8:00am返去練習一下
算la!!都好既!!
以免一陣食螺絲丫ma

我以為最盡都係去到12:30pm之ma
點知要搞到成4:00pm
我地上晏唔駛present
be'coz抽唔中我地
Simon都不知幾想早d抽中
我就冇咩所謂既
聽天由命吧~
晏晝我地去左五十嵐食lunch
我地每人叫左一個餐
咁啱係果度撞到廖穎謙
原來Simon識佢既
我食左個肉眼扒意粉+羅宋湯+檸水($28)
唔知做乜野佢俾多左我地一杯檸茶
我地冇飲到
其間個waiter俾多左兩個麵包我地
晏晝我地係第五組present
估都估唔到
我竟然表現得唔錯
Kitty仲話我English不錯
我copy and paste咋喎
照讀之ma

今日幾開心架
不過冇得踢波呀
雞康佢地約左今日踢波
嗚~~~~

|