tony's diary
終於要開始返學la
學業比什麼都重要
這關乎自己的未來
必須認真對待
tonytsui
暱稱: helder barbosa
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-09-20
2013-09-16
2013-08-28
2013-08-27
2013-08-25
文章分類
全部 (314)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 314
留言總數: 18
今日人氣: 4
累積人氣: 3180
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 7 日  星期一   晴天


好輕鬆啊~ 開心 分類: 未分類

今日係test week既第一日
考既係account
由於考既範圍比較淺易
所以我都冇乜溫習過
不過我都約左matthew佢地早d返去library溫陣書

但係雖然話係溫書
我地都係吹水比較多
不過我都溫左purpose of making up bank reconciliation
都唔知係米天幫我呢
佢出既唯一一part既文字體正正是這個
真係天助我也
果15條MC我唔敢肯定我啱幾多題
但係第一條long question我覺得有75%機會取得full mark
第二條就可能扣一至三分到
第三條比較有信心
有90%機會取得full mark
所以總括而言
可以是肯定合格
我覺得真係好輕鬆
我用左一個鐘+兩個字做完
而時間有兩粒鐘
所以我提早走左lu

聽日既I.T.不大擔憂
只不過是實戰而已
反之後日既Management就驚d la
真係好多野溫
希望上天保佑我la
當然自己也要努力la
努力!!加油!!



2005 年 11 月 4 日  星期五   晴天


黑色星期五 不安 分類: 未分類

今日一早就行衰運
遲左出門口
咁就諗住上去搭車返學la
點知一上到去就走左架81K la
果時已經成8:09am(差唔多)
惟有改搭282 la
架282成8:15am先到
我8:30am上堂呀
去到富圍樓果個站又鬼死咁多人
去到ntp已經8:25am la
返到去遲左成四個字呀

第一堂係econ
個阿sir今日繼續疲勞轟炸
頭一粒鐘教埋test既範圍
之後一粒鐘同我地revision
條友真係好勁
revision簡直係講廢話
「呢d你睇返notes就得架la」
好厲害!!!!!!
12個lecture平均只係講左5分鐘都唔知有冇

之後上I.T.
又係教EXCEL2003
我一邊跟佢做
一邊睇Gundam Seed Destiny
真係好正

個joseph wong真係厲害(我地既班主任)
一係唔出現
一出現就玩野
班班都要做interview
但係都係接住放學時間做
條友真係好玩野
我地放12:30pm
條友叫我3:00pm返去interview喎
真係得個頂字

放學搭車返歸食飯
架車真係好巴閉
有親燈位都係紅燈既
仲要係睇住佢由綠轉紅
真係火都黎埋
不過冇所謂
返到新田圍既時候
啱啱沙循放lunch
我等埋熊貓俊同狗昂一齊返歸



2005 年 11 月 1 日  星期二   晴天


好長既上課日呀 分類: 未分類

今日真係厲害之極呀
一口氣上四粒鐘堂
真係未試過呀
平時最多都係一口氣三粒鐘
今次都算係突破lu
兩粒鐘management
兩粒鐘I.T.

不過兩粒鐘既management
我覺得都唔係好耐啫
都幾開心呀
kitty講左一件佢既事
佢話九月既時候有一日打三號風球(我都唔係好記得有冇)
果日夜晚話神召佢地去太平山山頂祈禱喎
(咁神都好玩野喎)
去到商場果度
諗住搭架的士上去山頂
點知連逐兩架的士既司機都say no
之後佢地祈禱
同神講:「如果你叫我地上去山頂祈禱,就派使者接我地上去la」
之後真係有一架的士既司機肯車佢地上去喎
(堅定流呀)
仲問我地點解之前既司機唔車佢地上去喎
一係趕住交更
一係就係因為車佢地上山頂都係$15
但係車d人出番去金鐘
賺好多喎
祈完禱之後又有煩惱la
點落番去呢?
又冇的士
佢地又祈禱叫神派個使者黎車佢地落番去
又咁啱有一架私家車上黎
個司機上黎開個窗兩秒就想開車走
又望一望佢地果邊
kitty就走過去問果個人
果個人叫佢地上車
上左車先問佢地之前點上去
(哇!!係米咁啱得咁橋呀!!係米吹水架?!)
不過真係幾過癮架個故事

係上第二粒鐘既management之前
我地要轉房上堂
係Rm338門口見到蔥蔥
佢拉我埋一邊
又同我講何慧瀅(rebecca)d野
佢同我講話rebecca有一日搭馬鐵番學
架馬鐵又故障
咁啱佢個fd(rebecca個ex-boyfd)同個妹又係搭果架
rebecca想知搭81C要幾耐先番到學校
佢就係唔問佢個EX-BOYFD
走去問個妹
點知個妹又唔知
蔥蔥同我講:「駛唔駛咁呀?而家連朋友都不如,何慧瀅好決絕喎!!」
我反而覺得何慧瀅咁做都唔出奇丫
佢只不過唔想對住?
費時又諗番D唔開心既野
人之常情丫
況且我之前都有建議過佢唔好理佢?

放學之後陪阿東行街
左行行右行行
邊行邊吹水
行到成七點幾先行番去
不過阿東行行下街途中肚痛
要走去廁所解決
(係米食左D唔乾淨既野呀)



2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天


身體不適 鬱悶 分類: 未分類

近幾日返學既時候
肩膀總是覺得疼痛
真係唔知點解
可能係因為d書太重既關係
尤其係本account書
本書真係鬼死咁厚同埋重
簡直成塊磚頭咁
本office2003亦都係一樣
如果再係咁我真係唔知我個膊頭可以捱幾耐ar

呢排我真係冇乜心機溫書
d書真係太難溫la
我真係唔知點溫
天呀~
我可以點呀?
我有時真係想有個人支持下我ar
不過都係幻想only



2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天


真係好冇mood呀 無奈 分類: 未分類

今日朝早我去左同雞康佢地踢波
踢得好差
一球都入唔到
又冇咩表現
真係唔想再提la

之後同阿東一齊返沙循攞返張cert
見到鬥雞同蛋俊
攞到張野之後
我真係唔太想睇lor
成績又唔好
有咩好睇丫
鬥雞都係咁諗

4:00pm到同阿東、alan、飛機一齊上左去pk軒度玩gundam war
我真係冇乜心機玩
手風都唔順
米求其玩lor
然後我地一齊玩UNO
係今日比較有心情玩既game
輸左果個要俾尾二果個摸大脾
好彩唔係我啫
係駒駒摸pk軒
真係一額汗呀

不過我今日成日出左街
都冇溫過書
好la~
今晚全力溫書
加油呀~
努力呀~