| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 19 日 星期三 |
 |
 |
| nth~ |
今日起身,, 同牙龍傾左陣電話,, -_-"
之後肚餓出去買d野食,, 芒果西,, 正>3<
之後同屋企d仆街嘈,,- -"
嘈完就好大力閂門,, 之後就好唔開心,, 一個人狗都唔帶就去左公園坐,,
坐係到聽歌,, 又喊-_-"
4點半坐到6點-.-" 返到屋企洗指甲搽多次,, 都唔係搽得咁令,,
如果牙妹得閒叫佢幫我搽先@@"
哈哈,, 牙妹你會幫我架可 xD"??
之後幫手開"木台"食飯,, 我同牙媽兩個食,, 食完洗碗,,
之後又同牙龍傾電話-0-"
傾到9點左右啦,, 佢去考試啦,, 祝你成功>3<
之後返屋企坐左陣,, 沖涼,, 入廁所既時間係09:47" 出黎既時間係10:37" =.="
快左啦>3<'' 平時1個鍾多兩三個字架ma,, xD"
之後牙龍放學,, 又同佢傾-3-" 我又放狗,,
放完就返屋企聽歌同整下d相,, 個msn唔知咩事,, 又on唔到=.="
搞到要用第二個msn,, [email protected] ←哩個@@" 唔該@埋佢丫>3<
之後打日記,, 今日食煙食到傻左,, 放狗果陣食煙,, 行去球場果陣撞到扯國旗果d柱=.="
好痛><" 唉,, 聽日點見人喎,, 嗚... ...
聽日老豆放假,, 應該都係出元朗搵牙媽食飯架啦@o@"!!
打住咁多先,, >3< 頭暈+頭痛+傷風,, 病左,, 哈哈,,
|
| 刊登時間︰2005-10-19 01:20 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 10 月 18 日 星期二 |
 |
 |
| 小男人日記,, |
今日勁仆街,, 7點半先訓教,,
呵呵,, 成晚冇訓,, 成晚都係到睇now.com
見到jason咁就睇佢啦.. 點知見到icq有個jason喎又,,
咁咪睇下佢info囉,, 原來佢就係now.com果個網路歌手=.="
啞哂-0-" 之後冇理都嚕,, 訓教,,
訓到5點,, 起身食杯麵,, 聽歌,, 睇now.com d 片,,
之後同牙龍傾左陣電話,, 又同牙car,, 最後就同牙Qoo傾=.=
牙龍聽日去考試啦.. (考日文)
希望佢考得好d啦>0<
星期三同佢食飯應該-_-” 星期4就..
xx聰都唔記得架啦.. 算啦∼.∼
星期5都冇野做-.- 星期6就同ed文去街,,
-0- 今日係咁多.. 完!! |
| 刊登時間︰2005-10-18 01:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 17 日 星期一 |
 |
 |
| 發覺自己好.. 好似做鴨咁=-=" |
今日兩點起身,, 起身冇食野,,
搞哩搞路都搞到7點- -"
之後諗下d 網燈係聽到掛定係係出面外"長"到掛,,
之後同牙華msn,, 仲同其他人既-0-"
傾傾傾,, 傾到12點幾,, 沖涼,, 飯都冇得食,, 依家好肚餓,,
係到睇mv,, 今晚唔訓架啦,, 諗下點過=3=
冇野打嚕,, 完!! |
| 刊登時間︰2005-10-17 01:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 16 日 星期日 |
 |
 |
| nth.. |
今日都好早起身下- -"
8點左右啦,, 之後整電話d歌,, 沖涼換衫,,
出元朗食早餐,, 同牙媽,,
之後去美都食,, 食完去行左陣,, 買送,,
返屋企,, 沖涼,, 再幫狗沖涼,, 之後幫佢地沖完自己又沖多次=.="
之後訓教,, 訓訓下比牙媽嘈醒,, 開fax,, 之後睇電腦,,
見到牙妹,, sor,, 果陣真係好眼訓,, =.=
之後又訓教,, 8點左右起身食飯,,
之後出去同肥昌踩單車,, 比蚊咬-.-"
xx聰今日終於記得我囉-0-"
傾左陣,, 之後閃人,, 出去等肥昌真係慘,,
我已經係咁吹煙,, 都比蚊針左13下,,=.="
死肥昌我會記住你今日遲到搞到我咁=.=
之後去踩左陣,, 又去煲煙,, 又踩去買野飲,, 又煲-_-"
就黎食死我嚕~.~
返屋企同人傾電話,, 冇咩野講,, 傾傾下牙son打比我,,
問我做緊咩,, 之後我話同人傾緊電話,, 之後佢同我講,,
[ 你唔好咁啦.. 不如你試下同我一齊丫.. 我鍾意你呀 ] 咁樣=.=
之後我話,, 你知道我係咩你都咁樣!? 唔好玩啦..
之後收左佢線,, 返屋企同牙妹細佬msn,, =.="
同xx聰傾傾下個msn毛啦啦cut左on唔返,,
痴線架=口="
今日係咁多,, 依家又沖涼訓教-v-"
牙華=0=" 我今日應承左你我12月會返返學架啦><"
仲有我都會記得我地11月既約定@@"
哈哈,, 希望你唔好咁快有女朋友 xD"
嘿嘿,, 好似好衰咁,, xD" |
| 刊登時間︰2005-10-16 02:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 10 月 15 日 星期六 |
 |
 |
| 無聊,, |
今日好早牙,, 7點鍾就起左身,,
之後同牙媽去吉記飲茶,, 之後返屋企上左一陣網,,
睇左一陣戲,, 就係梳化訓教,,
之後本身約左牙哥同牙媽12點去美都既,,
之後我訓到12點先醒- -"
咁我就打比佢地話唔出去啦,, 佢地兩個自己食,,
我又訓,, 訓到3點,, 起身見到小樂@我,, 回,,
之後坐左陣,, 出去踩單車,, 打開盒煙,, 冇哂=.="
去天水圍買煙,, 再去羅屋公園,, 坐,, 坐到5點-.-"
之後返屋企諗住幫隻狗沖涼,, 但係冇毛巾,,
咁就幫自己沖左涼先啦@@"
之後聽歌,, 牙媽同姐一齊返,, -0-"
咁佢今晚係到食飯,, 食完飯坐左陣吹水講壞話,,
姐問我,, 搽手指甲做咩.. 係咪玩哈囉喂,, 咁我話都算係啦,,
之後佢又問你唔係鍾意男仔果d下化,, 咁我冇答到=.="
係到裝飯,, 之後冇講啦,, 之後食埋涼粉就9點半左右啦,,
出去踩單車,, 兜左好耐,, 之後返到羅屋見到牙健-.-"
雖然唔知係咪真係佢,, 但係我feel到佢係牙健囉,, xD"
之後返屋企,, 冇野做,, 煮麵食,, 睇電視,, 同人icq..
依家打日記,, 再訓教,, 係咁多=.=''
完‥ |
| 刊登時間︰2005-10-15 01:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 49 | »
|