>|||| 難道我別無異心? 完全沒好感!? ///Ch!ck *</
^﹏^''
torokachun
暱稱: prommi xavi er∮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
妒忌回來了~
租碟都要用過百蚊囉..
唱k日-.= 行死人
點解DVD機睇唔到DVD?
育魚日記-.=|||
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 21
今日人氣: 1
累積人氣: 6077
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 19 日  星期三 晴天

nth~

今日起身,, 同牙龍傾左陣電話,, -_-"

之後肚餓出去買d野食,, 芒果西,, 正>3<

之後同屋企d仆街嘈,,-    -"

嘈完就好大力閂門,, 之後就好唔開心,, 一個人狗都唔帶就去左公園坐,,

坐係到聽歌,, 又喊-_-"

4點半坐到6點-.-"  返到屋企洗指甲搽多次,, 都唔係搽得咁令,,

如果牙妹得閒叫佢幫我搽先@@"

哈哈,, 牙妹你會幫我架可 xD"??

之後幫手開"木台"食飯,, 我同牙媽兩個食,, 食完洗碗,,

之後又同牙龍傾電話-0-"

傾到9點左右啦,, 佢去考試啦,, 祝你成功>3<

之後返屋企坐左陣,, 沖涼,, 入廁所既時間係09:47" 出黎既時間係10:37" =.="

快左啦>3<''   平時1個鍾多兩三個字架ma,, xD"

之後牙龍放學,, 又同佢傾-3-"  我又放狗,,

放完就返屋企聽歌同整下d相,, 個msn唔知咩事,, 又on唔到=.="

搞到要用第二個msn,, [email protected]   ←哩個@@" 唔該@埋佢丫>3<

之後打日記,, 今日食煙食到傻左,, 放狗果陣食煙,, 行去球場果陣撞到扯國旗果d柱=.="

好痛><"  唉,, 聽日點見人喎,, 嗚... ...

聽日老豆放假,, 應該都係出元朗搵牙媽食飯架啦@o@"!!

打住咁多先,, >3<  頭暈+頭痛+傷風,, 病左,, 哈哈,,

刊登時間︰2005-10-19 01:20 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 18 日  星期二 晴天

小男人日記,,

今日勁仆街,, 7點半先訓教,,

呵呵,, 成晚冇訓,, 成晚都係到睇now.com

見到jason咁就睇佢啦.. 點知見到icq有個jason喎又,,

咁咪睇下佢info囉,, 原來佢就係now.com果個網路歌手=.="

啞哂-0-" 之後冇理都嚕,, 訓教,,

訓到5點,, 起身食杯麵,, 聽歌,, 睇now.com d 片,,

之後同牙龍傾左陣電話,, 又同牙car,, 最後就同牙Qoo傾=.=

牙龍聽日去考試啦.. (考日文)

希望佢考得好d啦>0<

星期三同佢食飯應該-_-” 星期4就..

xx聰都唔記得架啦.. 算啦∼.∼

星期5都冇野做-.-  星期6就同ed文去街,,

-0- 今日係咁多.. 完!!

刊登時間︰2005-10-18 01:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 17 日  星期一 晴天

發覺自己好.. 好似做鴨咁=-="

今日兩點起身,, 起身冇食野,,

搞哩搞路都搞到7點-    -"

之後諗下d 網燈係聽到掛定係係出面外"長"到掛,,

之後同牙華msn,, 仲同其他人既-0-"

傾傾傾,, 傾到12點幾,, 沖涼,, 飯都冇得食,, 依家好肚餓,,

係到睇mv,, 今晚唔訓架啦,, 諗下點過=3=

冇野打嚕,, 完!!

刊登時間︰2005-10-17 01:48 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 16 日  星期日 晴天

nth..

今日都好早起身下-    -"

8點左右啦,, 之後整電話d歌,, 沖涼換衫,,

出元朗食早餐,, 同牙媽,,

之後去美都食,, 食完去行左陣,, 買送,,

返屋企,, 沖涼,, 再幫狗沖涼,, 之後幫佢地沖完自己又沖多次=.="

之後訓教,, 訓訓下比牙媽嘈醒,, 開fax,, 之後睇電腦,,

見到牙妹,, sor,, 果陣真係好眼訓,, =.=

之後又訓教,, 8點左右起身食飯,,

之後出去同肥昌踩單車,, 比蚊咬-.-"

xx聰今日終於記得我囉-0-"

傾左陣,, 之後閃人,, 出去等肥昌真係慘,,

我已經係咁吹煙,, 都比蚊針左13下,,=.="

死肥昌我會記住你今日遲到搞到我咁=.=

之後去踩左陣,, 又去煲煙,, 又踩去買野飲,, 又煲-_-"

就黎食死我嚕~.~

返屋企同人傾電話,, 冇咩野講,, 傾傾下牙son打比我,,

問我做緊咩,, 之後我話同人傾緊電話,, 之後佢同我講,,

[ 你唔好咁啦.. 不如你試下同我一齊丫.. 我鍾意你呀 ] 咁樣=.=

之後我話,, 你知道我係咩你都咁樣!? 唔好玩啦..

之後收左佢線,, 返屋企同牙妹細佬msn,, =.="

同xx聰傾傾下個msn毛啦啦cut左on唔返,,

痴線架=口="

今日係咁多,, 依家又沖涼訓教-v-"

牙華=0=" 我今日應承左你我12月會返返學架啦><"

仲有我都會記得我地11月既約定@@"

哈哈,, 希望你唔好咁快有女朋友 xD"

嘿嘿,, 好似好衰咁,, xD"

刊登時間︰2005-10-16 02:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 15 日  星期六 晴天

無聊,,

今日好早牙,, 7點鍾就起左身,,

之後同牙媽去吉記飲茶,, 之後返屋企上左一陣網,,

睇左一陣戲,, 就係梳化訓教,,

之後本身約左牙哥同牙媽12點去美都既,,

之後我訓到12點先醒-    -"

咁我就打比佢地話唔出去啦,, 佢地兩個自己食,,

我又訓,, 訓到3點,, 起身見到小樂@我,, 回,,

之後坐左陣,, 出去踩單車,, 打開盒煙,, 冇哂=.="

去天水圍買煙,, 再去羅屋公園,, 坐,, 坐到5點-.-"

之後返屋企諗住幫隻狗沖涼,, 但係冇毛巾,,

咁就幫自己沖左涼先啦@@"

之後聽歌,, 牙媽同姐一齊返,, -0-"

咁佢今晚係到食飯,, 食完飯坐左陣吹水講壞話,,

姐問我,, 搽手指甲做咩.. 係咪玩哈囉喂,, 咁我話都算係啦,,

之後佢又問你唔係鍾意男仔果d下化,, 咁我冇答到=.="

係到裝飯,, 之後冇講啦,, 之後食埋涼粉就9點半左右啦,,

出去踩單車,, 兜左好耐,, 之後返到羅屋見到牙健-.-"

雖然唔知係咪真係佢,, 但係我feel到佢係牙健囉,, xD"

之後返屋企,, 冇野做,, 煮麵食,, 睇電視,, 同人icq..

依家打日記,,  再訓教,, 係咁多=.=''

完‥

刊登時間︰2005-10-15 01:58 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]