| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 17 日 星期四  |
2007 年 5 月 17 日 星期四  |
坏脾氣___**  |
|
剛剛在wretch寫完一個很長很長的article 。。。
我lock起來了,要看就問我拿吧!
唉,最近都很不爽!
我要quit FS了_____*
【♥】我偷偷{想你}嘴角就會笑
°°°沒有愛情的時候,
你就會多留意身邊的人和事_ˇ°o
會成為一個觀察力強敏感的人。]°°°

|
| 刊登時間:2007-05-17 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 16 日 星期三  |
好悶呀 !!!!  |
|
今未超悶牙!
又冇讀書,係屋企都唔知做咩好。。。
听曰考add math啦 !!!! 克人憎 ! 我一定FAIL gehh 
嘿yerrr , 很mang啊 !!!
心情好唔令 ! 都唔知點解會甘。。。
本來要去搵daphne geh ,都唔心情去
唔好問我點解 , 我唔知。。。
都唔知係不係要俚也jorr 
如果係就好啦 ! 俄都羞不多三個月冇俚也jorr
唉 , 煩死啦 !!!!!!
!!!!
【♥】我偷偷{想你}嘴角就會笑
°°°沒有愛情的時候,
你就會多留意身邊的人和事_ˇ°o
會成為一個觀察力強敏感的人。]°°°

|
| 刊登時間:2007-05-16 05:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 15 日 星期二  |
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
【♥】我偷偷{想你}嘴角就會笑
°°°沒有愛情的時候,
你就會多留意身邊的人和事_ˇ°o
會成為一個觀察力強敏感的人。]°°°

|
| 刊登時間:2007-05-15 05:29 PM |
2007 年 5 月 15 日 星期二  |
不爽不爽。。。  |
|
我放棄他了。。。
我真的很不爽playboi !!! 有了女朋友就好好愛她嘛。。。
不要再假裝關心我 !
這招對我己經沒用了 ~ 因為我真的放棄你了 !!!
哈哈 。好開心 !
昨天 , 我在msn的nickname里寫love SEAN ~
你又來了 又來關心我 . 我知道你想榦嘛 !
放心 !!! 我變了 ! 我不再是以前的TOTO了 ` 我不會再上當了 `
我朋友听都我放棄他了都很為我開心 ! :)
YEAH . piinK要請我吃東西 =X
DAPHNE , 我做到了 ! 你也可以的。。。哈哈!!!
不過心里還不爽某人 ~ 覺得妳們很CHILDISH !
那個誰誰誰。。。你不是很喜歡弄我的咩?!
有本事現在再想別一方法來弄我丫 ! 來啦 !
怕你牙?!!! 我最討厭虛偽和那些做作的人 !! F*UCK OFF 啦 ~
不爽我就當面跟我談 ~ 不要做那些見不得光的東西來中傷我 ! 很丟臉也!
我想。。。你自己也好不到哪里去吧!
先顧好你自己啦 !!!!!
TOTO LOVE SEAN ___**
【♥】我偷偷{想你}嘴角就會笑
°°°沒有愛情的時候,
你就會多留意身邊的人和事_ˇ°o
會成為一個觀察力強敏感的人。]°°°

|
| 刊登時間:2007-05-15 05:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|