今朝搭巴士,o岩o岩趕到,呵呵,波比系我後面o岩o岩好追唔到...都幾無柰

番到學校,趕功課∼頭2堂英文,今日發夢發得幾入神,清醒番果時,miss就話下個月會有幾日(都唔少)離開我地,帶隊出國∼話會交低一大堆野∼我無乜所謂∼跟住中史堂,miss未改好卷牙,比我地班指責,今堂勁嘈,呵呵∼我地班真系過度活躍
...跟住CL堂,派卷牙,我得88渣,勁失望><,錯埋D無理由錯既題目...
小息之後IS堂,勁好笑,MISS今日無乜問書就講書,講書...講講下講番上一堂講過既題目,到重覆完上堂既野先有人話上堂講過了...
浪費左一堂∼不過勁無柰,Lemon坐我隔離,我成日話前面個y文坐太後,@*&&^%#...跟住Lemon無端端同y文講話我好留意他,她成日見到我望住他wo==||.唔知比乜反應好,而且你點知我望住他牙
...
Lunch勁激氣牙!我個xo仔筆袋牙,比Frankie畫花左,搞到不似人型,〔男女男
〕唔理他幾個字...跟住上左幾堂無聊的課就放學回家。有時望見個壁報勁無柰,有一邊空空如也,唸唔到整乜好,而家Test Week又無時間去理,萬聖節就到啦∼無理由過左萬聖節先整好架嘛
∼
番到屋企聽萬世巨星,講秋天,話秋天好短,應該盡量去做秋天先適合做既活動,我都覺得系牙,但無柰唔知有乜好玩,跟住聽到Donald話食蛇羹,無柰==...有建議留低啦∼今晚阿姐要借電腦成晚時間,無得再玩了><
|