都成好多個月la..
我諗冇咩人會記得我.
1a...散哂.
出左A班既人
個個冇哂上進心.
個個都安於逸樂
大家係咪唔記得左miss chan chan話過:
我想係F.3教你地中史既時候見到齊齊整整既1A...(下刪一百句囉嗦...)
大家俾番D心機好冇?
雖然.
好多人出左A班之後變哂
冇左佢以前中一既性格
俾人記左好多個缺點
其實我中一原諒過佢好多次
中二佢都係唔改.
冇法.