by Pets!
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
   
                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

 
tracy00073
暱稱: tracy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
跳繩日--------------...
去旅行
攰攰攰..zzz
2天的陸運會
總結..
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BB留言板
cici留言板
macy留言板
no$留言板
我ge留言板
我的留言板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 35
今日人氣: 26
累積人氣: 2788
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天


整朱古力aa>w< 分類: 未分類

今日我,昭,儀,淇 4朵"蘭"花係我屋企整朱古力..

首先我地就去左taste買朱古力~~

間左好耐..

之後我地就去左買零食同野飲..

kaka..我提義嫁..

hehe..

好開心..

因為有野食..

之後反到屋企..

我地係度然舊左好耐...

A!

咁不如就咁去堡到咪得囉..

痴左..

咁都醒唔起..

真係傻呀我..

之後就倒落去個帽到...

之後雪入雪櫃..

等2個鐘..

我地就落左去打排球..

玩2個鐘..

點知陸穎同佐X唔黎..

其實係佐Xa媽唔比們佢黎...

所以2個都冇黎到..

我地上反屋企睇下d朱古力..

得得地la..

所以我地就整d朱古力出黎..

包好佢..

之後再令最大個個朱古力出黎..

寫d野落去..

<當然係用個d淡奶la..唔通用筆咩..>

之後我地就試d朱古力la..

好好味aaaaaaaaaaa^^

真嫁..

真係好好味嫁..

係咪好想食呢..

想食就.......

自已整la..

kaka/..

^w^"

 

2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


家長日... 分類: 未分類

唉..

今日家長日./..

我,昭昭,a儀1齊去m記食lunch..

點知比我地見到林純1同鄭藝青..

黑仔..

佢仲話昭昭令住佢電話唔岩喎..

<著住校服..>

仲話要收喎..

彩佢都傻la..

咁咪織卡收咪佢囉..

車..

其實鄭藝青佢自已夠係令住部電話la..

有口話人冇口話自已..

 

個林純1好衰aa...

佢又話1個禮拜只可以去玩2次..

每次都要打比屋企人..

又話要我整個時間表..

唉..

唔記得la..

都唔想記..

總之講左好多費話..

唉..

勁想打鍋佢..

之後諗住可以走嫁la..

點知係佢起身先..

就比佢見到我冇"閃"3..

又比佢哦左陣..

又好似又要留我堂..

妖..

真係頂佢個肺..

仆佢個街a..

好衰a...

但係都好過要見鄭藝青ge..

因為佢知道過我抄人功課..

如果唔係佢1定會話比我a爸聽..

 

但係..

當我地走..

點知我地入到x..<唔識打..>

落到去唔知幾多樓..

竟然見到鄭藝青..

想死..

知後佢問..

見完la..??

唉..

當然係見完la..

如果唔係點會走a..

傻ge..

 

之後我地就去左玩la..

打排球..

好開心..

之後詠儀就同佐x去MK..

kiki就反屋企..

得反我同昭昭..

咁我地就周圍行la..

周圍食la..

之後我地就去左我屋企附近ge公園打排球la..

唔知點解成日係度笑la..

笑左好多次..

之後我地就反左屋企la...

 

就是黎係情人節la..

好想快d星期1呀..^^