今日我,昭,儀,淇 4朵"蘭"花係我屋企整朱古力..
首先我地就去左taste買朱古力~~
間左好耐..
之後我地就去左買零食同野飲..
kaka..我提義嫁..
hehe..
好開心..
因為有野食..
之後反到屋企..
我地係度然舊左好耐...
A!
咁不如就咁去堡到咪得囉..
痴左..
咁都醒唔起..
真係傻呀我..
之後就倒落去個帽到...
之後雪入雪櫃..
等2個鐘..
我地就落左去打排球..
玩2個鐘..
點知陸穎同佐X唔黎..
其實係佐Xa媽唔比們佢黎...
所以2個都冇黎到..
我地上反屋企睇下d朱古力..
得得地la..
所以我地就整d朱古力出黎..
包好佢..
之後再令最大個個朱古力出黎..
寫d野落去..
<當然係用個d淡奶la..唔通用筆咩..>
之後我地就試d朱古力la..
好好味aaaaaaaaaaa^^
真嫁..
真係好好味嫁..
係咪好想食呢..
想食就.......
自已整la..
kaka/..
^w^"
|