by Pets!
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
   
                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

 
tracy00073
暱稱: tracy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
跳繩日--------------...
去旅行
攰攰攰..zzz
2天的陸運會
總結..
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BB留言板
cici留言板
macy留言板
no$留言板
我ge留言板
我的留言板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 35
今日人氣: 6
累積人氣: 2768
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 21 日  星期三   晴天


好彩.. 分類: 未分類

今日本來要去拜年ge..

但係因為佢病左..

所以我地就冇去la..

我地就成家出左去..

真係好小有..

kaka..

我地去左我a爸公司個到餵狗..

佢地真係好得意..

知後我地又行街..

係澳海城..

行左好耐下..

之後就走左la...

 

2007 年 2 月 19 日  星期一   晴天


飲茶.. 分類: 未分類

今日朝早去左1個婆婆ge屋企..

係35樓..

之後同左佢1齊飲茶..

食左好多野..

好飽,,

yeah\\

之後我走先..

反到屋企..

係度玩電腦..

玩左好耐.....

今日都係逗到利是..

好開心..

聽日..

又要出去拜年la..

次次都去咁遠...

真係有d唔係好想去..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2007 年 2 月 18 日  星期日   晴天


今日就係逗利是的第1日la.. ka 分類: 未分類

今日朝早反左教會..

悶悶地..

之後1完左..

就座a爸"炸"ge車出去同我a麻佢地飲茶..

去到要拍車..

拍完車之後..

又要座船..

真係攰死人..

飲定茶..

又要座船..

要座船..

又要再座車去我a爺屋企..

去到佢屋企..

真係幾悶下..

不過就收到幾多利是下..

幾開心..

走左..

之後又要去埋我a婆到..

真係座車座到死..

去到都係好悶..

係度睇電視..

食野..

收利是..

食埋飯...

之後就走la..

反屋企..

座車.................................................= ="

想死..

不過唔知點解係我a婆屋企就咁眼訓..

但係1上到車就精神反曬..

雖然咁攰..

不過今日收到利是都幾開心..