今日朝早..
我同我家姐出左去澳海城..
諗住去買鞋..
但係話都係睇個d先..
所以我地就左去旺角行..
我地仲係旺中行左好耐..
但係都唔係買左好多野..
睇極睇去都睇唔仲...
不過我地都買左條褲..
多數都係食ge..
kaka..
之後我地又去左郎豪坊..
去滿記甜品..
茫果涼粉...
kaka..
好好味a..>w<
*********************************************************
最後我地都買左對鞋..
我就買左姐仔ge..
我家姐就買左對All start..
其實我都好想要All start嫁..
但係最尾都係買左對姐仔..
5..~
等我下次1定要去買我想要個對All start鞋a..-w- |