*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`
幾打仔...
有人反應...送禮時唔知我有乜史迪仔.... 所以星期6同我個幾打仔影左張大合照...
...好大既合照.... 下面有分開的......... .....仲有 ....有D細件D既... 係咁多....我個女都上埋鏡添....哈
刊登時間︰2007-10-16 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]