|
|
|
考完中史lu~~  |
|
考完中史la....好開心啊!!!琴晚溫得真係好甘ar ><'' 好鬼眼訓~~放左學9點幾...彤彤話要買襪膠喎!!咁咪由海披行去青衣城lo~~海坡超大風ar....仲越行越曬添..>!<..行到去青衣城咩都未開....咁我地咪周圍行下lo...莎莎開左就去買襪膠lo...買左就返home lu..因為好眼訓!!返到東涌...去左買野食...一路搭38..一路食~~跟著有個BB望住!!!無理佢..就落車lu...
返到home!!家姐仲未走lo...今日Connie生日 wo~~佢都唔返黎食嫁啦....佢走左無耐..12點幾到la..就去左訓覺..訓到4點幾俾老豆嘈醒左~~落左黎...去左牙媽間房再訓過!!!訓到牙媽返先醒...都成6點幾!!...起身整呢個日記....於終都整好lu....開板!!!
|
|
刊登時間︰2005-12-02 08:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|