*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

考完中史lu~~ 驚訝

   

完中史la....好開心啊!!!琴晚溫得真係好甘ar  ><''  好鬼眼訓~~放左學9點幾...彤彤話要買襪膠喎!!咁咪由海披行去青衣城lo~~海坡超大風ar....仲越行越曬添..>!<..行到去青衣城咩都未開....咁我地咪周圍行下lo...莎莎開左就去買襪膠lo...買左就返home lu..因為好眼訓!!返到東涌...去左買野食...一路搭38..一路食~~跟著有個BB望住!!!無理佢..就落車lu...

到home!!家姐仲未走lo...今日Connie生日 wo~~佢都唔返黎食嫁啦....佢走左無耐..12點幾到la..就去左訓覺..訓到4點幾俾老豆嘈醒左~~落左黎...去左牙媽間房再訓過!!!訓到牙媽返先醒...都成6點幾!!...起身整呢個日記....於終都整好lu....開板!!!

刊登時間︰2005-12-02 08:41 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容