*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

今日考數學ar!!!!

   

今日考數學.....有D MC唔識又唔想計wo...咁咪亂黎lo.....跟著做斜率個D我都識o既!!!!做到乙部等6題....無理數加減個D la....無溫唔識!!!!唔理佢la....我諗住做後面個D都應該唔夠時間.....點知做完仲有半粒鐘!!!!唉....咁無理由坐係到假.....咁未勁係到諗lo....但係一D印象都無.....坐左好耐終於收卷la.....仲有丁部個份.....唔識wo..係咁亂做.....做到唔想做!!!!!!

跟著放左學!!!彤彤要考oral..咁咪等埋佢lo....等左勁耐!!!!成11點過D到la....去在M記搵AR kei佢地.....suki又同佢個老係入面食野.....佢地出黎...sui見到我地....我地就唔理佢....佢到到拍玻璃..=O=''嚇到坐係玻璃前面個牙婆走左!佢仲要繼續拍!!!笑到我地癡線la!!!!無耐...就去左源發!!!!

就送AR仔同Ar女返home....我同彤彤去青衣城la....一去到...就去左美亞行左一陣!!!!然後去左反斗城到反la..一入到去!!!!見到左個game無人打....咪行去打lo....平時好多細老嫁!!!!彤彤去左扭toys story電筒!!!一扭就係3眼仔la..佢開心到衝過黎.....D人望住佢....跟著就入去反下la.....就去左3聯la.....

去到3聯...好似平時咁去睇書!!!睇睇下...有個人望一望我!!!我無理佢la....繼續睇....佢行過黎我地到扮拾書wo...我地見唔對路...咪行去等2到睇囉..佢又行過黎"茂"底拾書(佢又唔係D店員..拾乜Q書ar).咁我地又走la..去到門口前面個書攤到.咁我睇緊dog dog D書la!!!...彤彤行開左wo...佢無lala篤我....我一望去後面....個條友又係到!!!嚇到我同彤彤即刻走左出去.....我地望返轉頭....佢望住我地!!!!好恐怖呀!!!!><      諗返都好驚......

跟著去左睇碟....就返home lu!!!!

刊登時間︰2005-12-08 06:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容