*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

今日考物理!!!

   

今日好冬ar....>< 起身媽咪叫我著件縷出去.....我又唔係好想著喎.....但係真係好凍....我著左件長袖冷衫.著埋個件縷會好腫!!!所以就換左件背心la....落到去....無咩人排隊...好鬼多風!!!!

返到去個個都返到~~~勁凍lo....跟著miss chan話除左中三o既同學...可以返上課堂!!!!好無奈lo....跟著就上hall考物理la....開頭都識識地o既....但係越做越想死.....好彩識比熱容量個D o者.....做左好少炸.....好多無做.....跟著多放就同彤彤去搭車啦......部彤彤等車......見到牙kei佢地.....彤彤上車la....我就去等車啦~~~

返到屋企睇左一陣電視....就去左訓覺la~~~訓醒都係4點幾o既時lu......跟著就食野...食完野又幫家姐整xanga啦

刊登時間︰2005-12-06 09:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容