|
|
|
今日考物理!!! |
|
今日好冬ar....>< 起身媽咪叫我著件縷出去.....我又唔係好想著喎.....但係真係好凍....我著左件長袖冷衫.著埋個件縷會好腫!!!所以就換左件背心la....落到去....無咩人排隊...好鬼多風!!!!
返到去個個都返到~~~勁凍lo....跟著miss chan話除左中三o既同學...可以返上課堂!!!!好無奈lo....跟著就上hall考物理la....開頭都識識地o既....但係越做越想死.....好彩識比熱容量個D o者.....做左好少炸.....好多無做.....跟著多放就同彤彤去搭車啦......部彤彤等車......見到牙kei佢地.....彤彤上車la....我就去等車啦~~~
返到屋企睇左一陣電視....就去左訓覺la~~~訓醒都係4點幾o既時lu......跟著就食野...食完野又幫家姐整xanga啦
|
|
刊登時間︰2005-12-06 09:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|