*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

整到背景音樂la...哈哈哈 愉快

   

日8點幾就醒la..一醒就超想食湯丸...咁緊係開電腦先la!!跟著就俾o野波波食!!on MsN一個人都無...=O=跟著上論壇睇o野..10點到..肚餓∼諗往落街買野食...點知家姐打電話黎...叫我send相去佢e-mail...自己無儸o野就搵我黎搞  == 無辨法la 幫佢整囉∼∼搞左勁耐.佢D相 D MB又大喎...唉∼∼搞到成11點幾先落街!!

到去...好曬∼∼去到惠康!!好多師奶係到俾錢...痴線嫁...D米就幾袋幾袋咁買...仲有D公仔麵仲要一箱箱咁買...白痴嫁!!唔洗錢咩...仲要個個禮拜都係咁買..==”去到凍櫃..D車仔多到..=!= 個師奶儸左包湯丸仲要企係到...慢慢睇喎...睇o既係包湯丸囉!!又唔知自己肥...’亞’在係到..唔理佢la..儸左兩包湯丸就去俾$$ la..排隊個時..個牙婆打尖...醒佢丫!!勁想鬧佢囉.好彩佢排我後面.....以後星期六日..我點都唔會去惠康and百佳...(痴線嫁D人)

去街市買丸丸..返home煮出前一丁..街市靜到...=0= 返到home飲左樽橙汁!!1點幾先煮麵食...食飽無耐∼∼眼訓wo 去左家姐張床訓覺!!之後俾老豆個電話嘈醒...><跟著就上網...整日記la....整到4點幾到..又肚餓 == 諗往整湯丸食!!但係home無片糖..咪又落街買lo..返到上黎...刪門個時.踩到波波...好大聲咁叫!!!跟著就俾左4舊狗餅俾佢la...開心到佢丫!!有野食就得...=.=跟著就繼續整我個日記la!!我終於都整到背景音樂la...>2<  整到8點幾..媽咪返黎!!食狗仔粉...跟住就打日記la∼∼∼要沖涼 溫書lu!!!

刊登時間︰2005-12-03 09:14 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容