|
|
|
整到背景音樂la...哈哈哈  |
|
今日8點幾就醒la..一醒就超想食湯丸...咁緊係開電腦先la!!跟著就俾o野波波食!!on MsN一個人都無...=O=跟著上論壇睇o野..10點到..肚餓∼諗往落街買野食...點知家姐打電話黎...叫我send相去佢e-mail...自己無儸o野就搵我黎搞 == 無辨法la 幫佢整囉∼∼搞左勁耐.佢D相 D MB又大喎...唉∼∼搞到成11點幾先落街!!
落到去...好曬∼∼去到惠康!!好多師奶係到俾錢...痴線嫁...D米就幾袋幾袋咁買...仲有D公仔麵仲要一箱箱咁買...白痴嫁!!唔洗錢咩...仲要個個禮拜都係咁買..==”去到凍櫃..D車仔多到..=!= 個師奶儸左包湯丸仲要企係到...慢慢睇喎...睇o既係包湯丸囉!!又唔知自己肥...’亞’在係到..唔理佢la..儸左兩包湯丸就去俾$$ la..排隊個時..個牙婆打尖...醒佢丫!!勁想鬧佢囉.好彩佢排我後面.....以後星期六日..我點都唔會去惠康and百佳...(痴線嫁D人)
落去街市買丸丸..返home煮出前一丁..街市靜到...=0= 返到home飲左樽橙汁!!1點幾先煮麵食...食飽無耐∼∼眼訓wo 去左家姐張床訓覺!!之後俾老豆個電話嘈醒...><跟著就上網...整日記la....整到4點幾到..又肚餓 == 諗往整湯丸食!!但係home無片糖..咪又落街買lo..返到上黎...刪門個時.踩到波波...好大聲咁叫!!!跟著就俾左4舊狗餅俾佢la...開心到佢丫!!有野食就得...=.=跟著就繼續整我個日記la!!我終於都整到背景音樂la...>2< 整到8點幾..媽咪返黎!!食狗仔粉...跟住就打日記la∼∼∼要沖涼 溫書lu!!!
|
|
刊登時間︰2005-12-03 09:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|