*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

無打兩日日記la~~~ 鬱悶

   

前日唔得閒無打~~~琴日去左牙婆到..無返黎所以無打!!!!!今日打返la!!!!!

好[支力]啊!!!!琴晚1點幾先訓wo....跟往今日8點就醒左lu....因為同家姐and佢FD FD去戲早場呀.....去睇[如果.愛]要10點去到荃灣百老匯!!!家姐成8點半先醒wo....=_='' 9時幾先係牙婆到出門口!!!勁趕lo.....入到去...剛剛買完告白...(真係好啦)....好好睇啊!!!!最尾好搞野!!!!

睇完戲之後!!!去左食麵麵!!!好大碗~~~(fortune有病ar???仲話D麵細碗左!!佢想要幾大碗)跟往就去左搭MTR去MK....去左始創先...connie買左條blt....行多陣..就行去潮流特區!!!好多人lo係!!!!出奇地無買野!!!勁..跟著又去家樂行下!!!仲走左去對面o既關於snoppy cafe到食野!!!D咖啡好苦ar><!!!coinne太鐘意snoppy la...係咁影相!!!!= =  跟著就行返去朗豪坊...行muji...又係勁多人..買左3隻pen....再行多陣就回家lu....

唔打la....隻手好[支力]呀><

刊登時間︰2005-12-11 09:11 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容