|
|
|
無打兩日日記la~~~  |
|
前日唔得閒無打~~~琴日去左牙婆到..無返黎所以無打!!!!!今日打返la!!!!!
好[支力]啊!!!!琴晚1點幾先訓wo....跟往今日8點就醒左lu....因為同家姐and佢FD FD去戲早場呀.....去睇[如果.愛]要10點去到荃灣百老匯!!!家姐成8點半先醒wo....=_='' 9時幾先係牙婆到出門口!!!勁趕lo.....入到去...剛剛買完告白...(真係好啦)....好好睇啊!!!!最尾好搞野!!!!
睇完戲之後!!!去左食麵麵!!!好大碗~~~(fortune有病ar???仲話D麵細碗左!!佢想要幾大碗)跟往就去左搭MTR去MK....去左始創先...connie買左條blt....行多陣..就行去潮流特區!!!好多人lo係!!!!出奇地無買野!!!勁..跟著又去家樂行下!!!仲走左去對面o既關於snoppy cafe到食野!!!D咖啡好苦ar><!!!coinne太鐘意snoppy la...係咁影相!!!!= = 跟著就行返去朗豪坊...行muji...又係勁多人..買左3隻pen....再行多陣就回家lu....
唔打la....隻手好[支力]呀><
|
|
刊登時間︰2005-12-11 09:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|