*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

今日好眼訓

   

今日好眼訓呀.....唔想起身!!!!!返到學校..就開locker la!!!!p.E堂跳繩!!!!!= ="   想死的!!!!本人一D都唔識....好彩有彤彤la....Ada 兩個教我o者!!!!唔係一定悶爆!!!!!下堂再下堂表7個一齊跳花式!!!!!oh No!! >/\<  之後個四堂超想訓覺呀!!!!    lunch食飽...好慢咁行返學校!!!!D人要去道風山...我就係圖書館過....爆無聊!!!!!!

放左學去左青衣城!!!!5點幾先訓......

刊登時間︰2006-01-16 09:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容