|
|
|
今日好眼訓 |
|
今日好眼訓呀.....唔想起身!!!!!返到學校..就開locker la!!!!p.E堂跳繩!!!!!= =" 想死的!!!!本人一D都唔識....好彩有彤彤la....Ada 兩個教我o者!!!!唔係一定悶爆!!!!!下堂再下堂表7個一齊跳花式!!!!!oh No!! >/\< 之後個四堂超想訓覺呀!!!! lunch食飽...好慢咁行返學校!!!!D人要去道風山...我就係圖書館過....爆無聊!!!!!!
放左學去左青衣城!!!!5點幾先訓......
|
|
刊登時間︰2006-01-16 09:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|