*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

成個人散左

   

頭兩堂英文...好靜!!教文法要聽!!!!!

跟住Art...上色....怪怪的!!!

小息...玲係黑板畫左個生日蛋榚!!!

同大佬B慶祝.....唔係Miss So擦!!!!成堂都無擦到

跟住中文la....睇片...睇到"O"晒嘴..

睇3分29秒!!!要寫感想!!!!好無奈

lunch!!!無食野.....好飽!!!中文堂勁食朱古力...食到好飽

跟住返去睇班排!!!

雖然輸左....唔緊要!!!我地忘記佢

好la....上數學!!!好悶呀.....悶到成舊木咁

放學!!!肥豐諗住玩我....問我心情好唔好.....

跟住去荃灣!!!諗住買鞋

但係唔鐘意!!!!跟住行行行...食下野!!!

搭MTR回家!!!!返到home整個人散晒!!!!

P.s.   今日大佬B生日啊!!!!!生日快樂.....

        

刊登時間︰2006-05-11 07:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容