|
|
|
成個人散左 |
|
頭兩堂英文...好靜!!教文法要聽!!!!!
跟住Art...上色....怪怪的!!!
小息...玲係黑板畫左個生日蛋榚!!!
同大佬B慶祝.....唔係Miss So擦!!!!成堂都無擦到
跟住中文la....睇片...睇到"O"晒嘴..
睇3分29秒!!!要寫感想!!!!好無奈
lunch!!!無食野.....好飽!!!中文堂勁食朱古力...食到好飽
跟住返去睇班排!!!
雖然輸左....唔緊要!!!我地忘記佢
好la....上數學!!!好悶呀.....悶到成舊木咁
放學!!!肥豐諗住玩我....問我心情好唔好.....
跟住去荃灣!!!諗住買鞋
但係唔鐘意!!!!跟住行行行...食下野!!!
搭MTR回家!!!!返到home整個人散晒!!!!
P.s. 今日大佬B生日啊!!!!!生日快樂.....
|
|
刊登時間︰2006-05-11 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|