|
|
|
晨咁早落左去睇戲 |
|
今日一早就同左家姐落去睇戲~~
睇呢個命運自選台------->
家姐俾錢...佢俾...用左60蚊~~~
跟住去M記食早餐...我俾..用左$41...抵呀~~~
佢9:25a.m.開場....我地9:30到先入去~~~
雖然做緊....但係都get到佢講乜...仲好好笑~~~
跟住就完...好好喊~~~
睇完...行左陣...凍到我~~~~
成點先返到home.....跟住就係home繼續搵我想搵個網~~
不過都係搵唔到....唉....T^T
夜晚la....老豆話打邊爐~~~買晒野返黎.....
一開波....我唔理佢地...係咁食~~~
食飽就入房做功課....仲有3份未做~~~
睇埋美女廚房先做la...唔講la~~~
|
|
刊登時間︰2006-09-10 09:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|