衰運走哂喇
甘日d衰運走哂喇_______卡卡
上ENG都冇野做..正係作文..
我尋日仲做左DNP==
話__我都係第一次咁専心上MATHs咋*
原來都唔係好難咋BOR]]]]]
CHI悶爆LO_______
食LUNCH我又同CHOWWANNE去BUY$10飯呀
...之後上CHIS悶..勁想ZZZZ呀
IS都唔係上課的.............
MUNSIC好正呀..睇呀拉丁呀[[[[[[[[[[[正正正正正正正正正正正
唔錯的一日
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 143 | »