好攰呀~
岩岩先返屋企呀_____
去左project learning咁lo
我地去左奧運到lo~~
不過要搭地鐵去
我就認為個地鐵站好怪
+上個地鐵站又冇咩人
so就有d咁啲feel lo!
我地去左奧運個商場
卡卡~我地見到有部野~
好似好好玩咁___我地就玩喇
不過要$30wo
不過真係好好玩
唔係部野好玩
係chowwanne勁叫好好笑啫
真係好好笑
跟住我地就去做野喇
點知我地一開口就食檸檬....
好彩都有d人做
不過個到d人唔係好願意咁
我地就返返黎做lo
做呀做做呀做...
到左5點......chowwanne唔知做咩比班死飛仔做d咩
d死飛仔走左之後]]我行去問佢做咩
佢話d死飛仔攞左d野做
佢勁驚lo~then go home
完
|