今日食完晚飯無耐,個師傅終於上黎整寬頻,
依加終於可以上網喇!!!! 
話說22號考完曬試(唔計TSA),一心以為可以盡情上網打機,點不知竟然上唔到網!!!
阿妹仲要話佢朝早開機無事,我返到屋企開就唔得,真係激死我~
跟住先知原來管理處出左通告話有線寬頻維修,會間歇性影響到上網
仲話到23號下午5點先回復正常
咁好喇,到左尋日5點,,都仲上唔到,再等等等等等...
等到今日都唔得,阿媽就打電話叫有線d人上黎整
個師傳話原來係條線鬆左又斷斷地,之後就同我地駁返
到左依加終於都可以上返網喇~~~~oh yeah!!!!
今次真係令我深深感到無得上網係非常非常痛苦的...
考完曬TSA,聽日對卷
我諗對卷係比做卷更難受吧,,唉~~
|