金日;點幾戈時型仔打黎.
傾左陣.落左去樓下打機.
我地超級隨興orz;
又冇up到幾點`
佢又五帶電話t3t;
我過左3個字先落去.
冇人..
2為佢等太耐,鼠左..
之後喪左咁打俾佢.
當然.冇可能有人聽-[]-.
so打俾丫女.叫佢過黎打.
diu;滔滔五尻俾佢黎.
想打撚柒佢囉`
無聊到打俾徒弟仔.
佢同吹x唱緊k-_-;
又叫佢黎xd.
佢say yes 接受邀請;
自己係樹邊等戈個死仔型.
中於到t3t
我地諗住打2粒鍾.
bt.徒弟仔黎左之後又冇證.3.
局住走t3t
曬左廿皮.
諗住去徒弟仔去開戈間再打過.
叫碼膠紙強
膠紙味到{*佢五知我同型仔系度}
點知戈間野冇晒位orz!
又等左一陣...
膠紙強到lu;
佢一見到我同型仔應該後悔出左黎xb
同佢講網吧冇位.
不如去唱k.
佢笑住咁妖我地/[]\;
{因為聽人講佢唱k好....}
佢又俾我地局住去唱lu~
金日玩duck幾開心^_____^;
|