金日超越開心興奮啊!
因為金日去左棒棒堂演唱會~
我同陳盈2個人差不多3點幾去到紅館門口..
睇到好多花牌!
睇左OK耐之後,
6棒佢地搭車黎左!
D FANS狂嗌!
本身我咩都C唔到..
因為個車左住晒!
後來小傑同威廉停左係度睇花牌.
所以就C到佢地^^
小傑穿得超可愛!!
威廉真人睇都好令仔!
仲好FIT!
之後原來轉彎果邊有周邊商品買!!
我地就去左排隊...排左2個鍾都有/3\
果度有好多野可以買..
不過都OK貴!
有3啦{好想買!!><}
有帽啦{超想買!!><}
有個袋{一般想因為超貴!}
仲有海報同扇!
我只係買左1把小傑扇同1把6棒扇!!
超型仔!
我地買果時.超LUCKLY!
岩岩好到我地果時ANDY哥過左來><
我地距離超近!!
不過第1次見到ANDY哥仲咁近><
超緊張!!
買完都已經5點40~
棒棒佢地6點斬豬..
我地就去果度等!
棒棒佢地出黎果時後面D人狂推上來><
都唔係好C到佢地..
又超熱!!
只C到小傑幾眼!
令仔>< 6棒個個都好令仔!
超克7佢地都係度..
佢地仲要拜拜..
斬完之後D FANS先肯走
成日濕晒超似沖完涼- -
去左火車站果邊食M記
岩岩已經企左超耐..
仲要冇位坐企係度食仲要係垃圾埔旁= =
食完就反番去等開門..
入左去之後坐左一陣..
就開始啦~不完結既尖叫就都開始!
佢地真係表演得超好!
你地就係真正的傳奇!!!
佢地金日講既野好好笑!
威廉講左D對佢DAD既野.
好感人..
全場都叫佢唔好喊.
但奇賁大家都跟住佢喊..
後來佢地抱在一齊..
真係好感動..
敖犬表演左MJ既{無}
之後6棒都1齊滑步!
小傑話佢真係好LIKE香港!
天到好開心!
到最後仲有N CALL
多左2手!超HAPPY!
全個演唱會成晚都係超{HI}
我諗6棒佢地都會好開心^^
7月5係第2場~
希望棒棒堂我是傳奇大成功啦!
仲有7月5係煜哥生日~
SO天日應該比金日仲開心~
|