.0.
tracy1bbb
暱稱: 動漫~ BL~ 正阿~ XD
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
(: 吾知up麥鬼野.
2009-10-24
火影100問=)
2009-07-05
2009-06-18
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 164
今日人氣: 14
累積人氣: 1988
站內搜尋
2008 年 12 月 7 日  星期日   晴天


開心 =D 開心 分類: 未分類

今日我超級的開心><!
因為今日棒棒堂來港!! x)
佢地3點去到葵方新都會.
我同癲盈1點就到左葵方la,
但係去到已經超多人.多到冇法形容丫!
我地唯有去山頂位.不過都仲係好多人- -;
等左個半鍾;
3點都味到~  之後d人又冇啦啦尖叫.
再過冇耐;小傑佢地6個中於出黎.
不過果時我咩都睇5到.太多人..同我地戈到有條大柱左鬼住晒.激死!
跟住我就企係d欄到.先見到小小.
淨係見到小煜個頭!都好過冇!
但我最想見既小傑.就岩岩好俾條死人柱姐住!!!
then;我當然冇放棄.
我係個欄上面金雞獨立再係咁彎腰!{好辛苦嫁`}
中於見到晒佢地6個!!! ^________^`
小傑個頭變左金毛! 好型!! 好令仔!!
so我一直大叫小傑.sure佢一定聽5到,{山頂wo.見到已經好開心!}
睇左1陣.太攰. 叫癲盈黎我戈度睇!
簡直係高清~
跟住係記者會.又係好多人~
我地本身冇去睇.
行左陣.癲盈想釘耳.之後又5釘-3-`
後尾我地又想係睇多次.
因為太多人.so我決定左上電梯睇.
睇到.好開心><!
癲盈真係好癲!係個電梯度叫王子!我o晒.
心諗;會5會太嗆眼?
但係王子真係好似有望過黎!
5知有冇睇錯~
上到去有個人肯讓個位俾我睇!
真係太高興啦><
多謝晒戈位人兄既幫助.            {天主會保佑你.}
俾我睇多小傑幾眼^____^;
總次今日就超開心啦!!
有冇人12.31去尖東?






訪客留言 (返回 tracy1bbb 的日誌)


sweetlin 於 2009-04-13 01:19 PM 發表:
cOmm3nT唷`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



idaending 於 2008-12-12 07:33 PM 發表:
CM....
我覺得王子最靚仔!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



april612428 於 2008-12-12 07:16 PM 發表:
comment..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



amysc 於 2008-12-12 03:01 PM 發表:
CommEnT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lloveTakey13 於 2008-12-11 07:36 PM 發表:
yeah hi
呢排第一次上Qz就係見到你個留
你係邊個位啊
我去有去啊 ;}
加油 =p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sweetkiki 於 2008-12-10 02:36 PM 發表:
cm"cm""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



venusso1113 於 2008-12-10 11:53 AM 發表:
cmcm
記住多d離我個blog留言呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tunglove1995 於 2008-12-09 11:16 PM 發表:
cm仔到...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tunglove1995 於 2008-12-09 11:15 PM 發表:
cm..cm..送比中2小傑既你...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ronaldth2008 於 2008-12-07 10:12 PM 發表:
12.31尖東做咩?cm!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

棒棒來到數!
Posted at 2008-12-07 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]