吼吼吼!*
岩岩打d野冇晒啦
今日同牙哥、隆、龜龜、小鈴一齊出mk
龜龜整野整左成半粒鐘
之後就搭車
落左左車之後
打比牙哥
行左一陣見到佢啦xd
佢個死人樣 哇卡卡
之後佢帶我同龜龜去新之城
禁就見到隆啦
禁等左一陣
小鈴一黎到就打左一野
-口-" 痴線架
之後就食野啦
食完就去左朗豪坊
牙哥佢地系門口等我地
我地3個女仔就去左無印
行行下..龜龜話吾去葵芳搵吻吻
禁我就同龜龜一齊吾去啦
打比牙哥
牙哥就由得我地..佢地去
之後就去左ua 先去無印
買完無印野
$102 -口-"
就去左睇牙森xd
又吾算好睇既
0k 禁啦
之後就行一陣
返屋企lu*
我同龜龜等車等左差吾多成半粒鐘-3-"



|