我又返黎啦..
我又打返QZ-v-
今日考通識-333333-
吾夠時間哇哇哇t^t`
考晒全部之後..去左校務處借釘釘機
借釘釘機竟然都要比學生證-0-*
冇野好講
話禁快就比返佢啦xD*
之後同我牙PaT 仲有bABe 返屋企啦........
今日系3男到P0 左相相LU*Xd*
都冇人SUP 我既T^T